גיוס אשראי לפרטיים

תוכן עניינים
גיוס אשראי לפרטיים
גיוס אשראי לפרטיים

רבים אשר חולמים לפתוח עסק משלהם או לבצע עסקת אקזיט בתחום הנדל"ן, מחפשים דרכים שונות למימון חלומם. בעבור אלו, קיימים שורת אפיקי גיוס אשראי לפרטיים, אשר מאפשרים הגשמת החלום ויציאה לחופש כלכלי, או לפחות הגדלת ההכנסה. מהם אפיקי גיוס אשראי לפרטיים?

 

מבוא

רבים מאיתנו חותרים אחר היציאה "ממרוץ העכברים", ובמילים אחרות, לצאת לעצמאות כלכלית. לצד אלו, חלקנו אינם מסוגלים ליצור לעצמם מקור הכנסה קבוע ויציב, אשר מניב הכנסה תקופתית יציבה, ומשכך, פונים אל עבר ביצוע פרויקט חד פעמי, אשר יניב הכנסה גדולה ויציבה.

אולם, על רקע האמור לעיל, רובנו מכירים את המשוואה הפשוטה, הגלומה במשפט "כסף עושה כסף". משכך, בעבור רבים מאיתנו, הקושי הכלכלי, שיכול לנבוע גם מהיעדר חיסכון פנוי להשקעה, מביא רבים לפנייה אל אפיקים שונים לגיוס הון עצמי ראשוני.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

עוד בנושא איחוד אשראי:

 

אפיק הפעולה האידאלי – גיוס אשראי לפרטיים

גיוס אשראי, כמו כן הוא, גיוס כספים, אשר יהוו מעין חוב, ויפרעו בעתיד. מתן האשראי האמור ושיעורו, בכל הנוגע לאנשים פרטיים, ניתן על רקע מספר פרמטרים, לרבות הונו העצמי של המבקש, מטרת עסקיו, גובה הבקשה וכו'.

 

פנייה לבקשת אשראי לפרטיים – מגוון מקרים

על אף שהיחיד יכול לפנות בבקשה לקבלת אשראי בעבור כל מטרה, ישנן 2 מטרות עיקריות, אשר עולות מעל כולם, לעניין קבלת אשראי, הן ביצוע עסקאות נדל"ן, וכן ייזום עסקים חדשים.

 

עסקאות נדל"ן וגיוס אשראי – מבוא

עולם הנדל"ן אינו פשוט בראי גיוסי האשראי. חוסר הוודאות לעניין הכנסות עתידיות (שכן הדבר תלוי בתפוסת הנכס), הערכות שווי סותרות ועוד, מובילים לא פעם לבעייתיות בגיוס אשראי בתחום האמור.

למרות זאת, לא פעם נעתרים הגופים השונים, אשר מהווים מוקד פנייה בגיוסי אשראי, בעסקאות אלו, מתוך הסיבה שמדובר על עולם בעל וודאות די גבוהה, שכן ערך נכסי נדל"ן, בארץ ובעולם, נשאר יציב ואינו משתנה בתדירות גבוהה.

 

מה נדרש להציג בעת בקשת גיוס אשראי למטרות נדל"ן?

ככלל, יהא על היחיד להציג מספר נתונים. ראשית, יהא על המבקש להציג את היסטוריית האשראי שלו, זאת לשם בחינת היתכנות ההחזר העתידית. כמו כן, יהא על המבקש להציג ערבויות אישיות ובטחונות למימוש, ככל שלא יוכל להחזיר את ההלוואה.

 

אפיק גיוס פופולרי נוסף – יזמות ועסקים

חלומם של רבים מהישראלים עובר דרך פתיחת תיק במע"מ ובמס הכנסה, שכן רצונם של אלו הוא להקים עסק ולהתפתח במסלול העצמאי, וחלקם אף מבקשים לעבוד על יוזמות בתחומים שונים, החל מעולמות הפיננסים וההייטק, וכלה בעולמות השירותים. אולם, לשם יצירת אלו, עולה צורך בכיס עמוק, אשר יוכל לאפשר את הקמת היוזמות האמורות.

לרוב, לשם קבלת כספים למימוש המטרות לעיל, יהא על היחיד להגיע אל המלווה יחד עם תוכנית עסקית סדורה ומוכנה, הפורטת את השלבים עד להגעה לרווחיות, ומעבר לכך, עד לפירעון החוב.

 

אז מהן הדרכים העיקריות לגיוס אשראי לפרטיים?

כאמור, לשם הקמת והזנקת היוזמות לעיל לפעולה, יש לדאוג לכסף, והרבה. משכך, ולאור העובדה שמרבית האזרחים אינם מחזיקים מאות אלפי שקלים בחסכון פנוי, יהא על אלו לפנות לאפיקי גיוס אשראי. להלן שלושת האפיקים העיקריים, ונקודות אודותם בקצרה.

 

קרנות סיוע לעסקים – הדרך הבטוחה

המקור הראשון אודותיו נדבר, לאור העובדה שמדובר על אפיק גיוס המאפשר הימנעות מהצבת ערבויות, הוא גיוס דרך קרנות סיוע לעסקים. קרנות אלו, המופעלות על ידי המדינה, מאפשרות ליזמים מסלול גיוס נוח ונגיש למדי, אשר יאפשר את הגשמת החלום.

 

יתרונות קרנות הסיוע

לקרנות הסיוע מספר יתרונות משמעותיים, ובראשם, שותפותה של המדינה בנטל. כחלק מהרצון לעודד פתיחת עסקים חדשים בעלי פוטנציאל, נכנסת המדינה כערב בהלוואות אשר נמצאו כמתאימות, ומשכך, מאפשרות שקט נפשי לפונה.

מעבר לכך, תנאיי הריבית במסלולים אלו נוחים למדי, ותקופת ההחזר פרסת לתקופה של עד 6 שנים, ובמקרים חריגים, ניתן לקבל הארכה של שנה נוספת.

 

חלופה שנייה – המוסדות הבנקאיים

כפי שניתן להניח, גם המוסדות הבנקאיים משחקים תפקיד בכל הנוגע להענקת אשראי ליזמים ועסקים קטנים. הסיבה העיקרית לשבתו כגוף הראשון שאנו חושבים עליו, הוא היותו מוקד ההפקדה של מרבית הכספים של אזרחי המדינה והעולם, מה שמעניק לו כוח כלכלי משמעותי.

 

יתרונות הבנקים – רבים ומגוונים

מעבר להיותו מקור להלוואה בכל שיעור, לבנק מספר יתרונות עיקריים. ראשית, הבנק מהווה גוף מפוקח מטעם הרשויות השונות, מה שמאפשר וודאות מוחלטת בכל הנוגע לתקינות ההלוואה. מעבר לכך, לאור העובדה שהבנק מעניק הלוואות בהיקפים משמעותיים, הריבית בו די נמוכה, ומאפשרת תשלום שאינו מופרז בעד ההלוואה.

 

חסרון הבנקים והקרנות – זמן

לאור העובדה שמדובר על גופים מוסדרים ובירוקרטיים, ניתן להבין כי הליך קבלת ההלוואה יימשך לא מעט זמן. הליכי אישור ארוכים, מסמכים רבים שיש לאגד ושלבים רבים עד לקבלת ההלוואה יכולים להביא אדם לייאוש עד לקבלת הכספים.

בעבור אלו מכם שמתנגדים להליך בירוקרטי וארוך, קיימת החלופה הבאה.

 

למי שצריך כסף מידי – המוסדות החוץ בנקאיים

מעבר לשני הגופים שצוינו לעיל, עולים גופי המימון החוץ בנקאיים, בהם מצויות חברות האשראי, שהחלו לתפקד כגופי הלוואות לכל עניין. גופים אלו, אשר להם עומד הון לא מבוטל, מאפשרים קבלת הכספים במהירות וביעילות, תוך הליך בירוקרטי פחות מאשר בחלופות שהוצגו לעיל. מהירות ההליך, בניגוד למה שניתן לחשוב, אינה פוגמת בשיעור הפיקוח שמוטל על גופים אלו, פיקוח שלעיתים נוקשה מזה המוטל על הבנקים.

 

אשראי חוץ בנקאי – החיסרון העיקרי

על אף היותו מקור מהיר למימון פרויקטים, העובדה שגופים אלו אינם משמשים כמקור הלוואה גדול כמו הבנקים, מביא לעלויות ריבית גבוהות יותר, בשל החשש מאי פירעון ההלוואה. משכך, פנייה לגופים אלו אומנם תביא לכם את הכסף במהרה, אולם, בהתאם לביטוי הידוע, זמן שווה כסף.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
איחוד אשראי

  ישראלים רבים נוטלים הלוואות כחלק משגרת ההישרדות היומיומית. אולם, רבים לא יודעים זאת, אך ככל שבבעלותו של הלווה נכס

קרא עוד »
שתפו אותנו