טיפים למחזור משכנתא נכון

תוכן עניינים
טיפים למחזור משכנתא נכון
טיפים למחזור משכנתא נכון

הפעולה של מחזור משכנתא היא פעולה די מורכבת, אך נכונה מאוד עבור הרבה מאוד אנשים. מדובר בפעולה שיכולה לחסוך הרבה מאוד כספים, באמצעות שינוי מסלולי המשכנתא והתאמתם למציאות חדשה, עם פחות עלויות נלוות. זוהי לא פעולה שקל או פשוט לעשות לבד, ובכל מקרה, חשוב להתייעץ, ללמוד ולחקור את הנושא לפני שמבצעים פעולות פרקטיות. הנה כמה טיפים למחזור משכנתא נכון.

 

כמה טיפים מועילים עבור מחזור משכנתא נכון

ישנם כמה טיפים חשובים לנושא של מחזור משכנתא באופן נכון:

  1. בדיקת ריביות ומצב שוק – מחזור משכנתא הוא נכון רק אם תנאי השוק הם טובים יותר, ויכולים להיות נכונים יותר עבור הלווה מכאן והלאה. יש לראות מה מצב השוק ולנסות להריח מגמות.
  2. עבודה עם אנשי מקצוע – מדובר בהליך מורכב, במסגרתו מבקשים נתונים מהבנקים, ויש לבצע מגוון בדיקות וניתוחים כלכליים. אפשר לעשות זאת לבד, אך העבודה עם יועץ משכנתאות היא נכונה וקלה יותר, וכמובן, מהווה השקעה שמחזירה את עצמה.
  3. סקר שוק – החשיבות של סקר שוק היא עצומה. היא זו שנותנת את התמונה המלאה לגבי האפשרות של מחזור משכנתא ועד כמה אפשר לייצר רווח. אסור להישאר דבוקים לאותו לווה, אלא לחקור את השטח.

 

על חשיבותה של אקטיביות בנושא מחזור משכנתא

הצורך במחזור משכנתא יכול להגיע מכיוונים שונים, כולל הצורך לשנות את ההחזר החודשי, האפשרות להוציא סכום כסף גדול במכה אחת, או הצורך לשנות את אחד המסלולים מבחינת אורך. לכן, חשוב מאוד לא להיות פאסיביים בנושא המשכנתא, לבדוק היטב את כל החלופות ולבחור בזו שתהיה נכונה יותר גם להווה וגם לעתיד. חשוב להיות אקטיביים, לנהל דו שיח עם הבנק ועם היועצים ולדחוף לפעולות חסכוניות. מי שלא עובד, לא חוסך.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

מחזור משכנתא – לנצל את הכוח הצרכני

הטיפ החשוב ביותר שאפשר לתת לאנשים שרוצים לבצע מחזור משכנתא הוא לנצל את הכוח הצרכני שלהם. הבנקים הם גופים שצריכים לייצר רווח, וחלקם הם אף גופים פרטיים, למרות הפיקוח הממשלתי. הם משקיעים רבות באגפי המשכנתאות שלהם, שהם הרווחיים ביותר שמייצר הבנק, ולכן, צריכים גם להישאר תחרותיים.

כל בנק רוצה שתבצעו אצלו פעולות, ובנושא של מחזור משכנתא זה עולה מדרגה, מפני שהבנק מקווה שלאחר מחזור המשכנתא, גם תעבירו את שאר הפעילויות וההשקעות אליו, לניהול יום יומי. הבנקים מתחרים על לקוחות, וכדאי לנצל זאת כדי לייצר רווח גדול יותר עבורכם.

 

על מחזור משכנתא ושינוי תנאי ההלוואה

לאחר שבוחרים את ההצעה הטובה ביותר, חשוב לזכור שהתהליך אינו נגמר. כאשר יושבים מול הגורם הבנקאי האחראי על מחזור משכנתא צריך תמיד לנסות ולבקש תנאים טובים יותר. פיצול נכון יותר למסלולים, הנחה בעמלות, פריסה לרצונכם ועוד. יש לבוא עם אסרטיביות ולהבין שעם קצת פלפל, אפשר להשיג תנאים איכותיים במיוחד, שיוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה ועשרות אלפי שנים בראייה כללית.

 

מהו היתרון בפנייה ליועץ משכנתאות בביצוע מחזור משכנתא

הדבר הנכון והטוב ביותר שאפשר לעשות כאשר נכנסים לתהליך של מחזור משכנתא הוא פשוט לפנות ליועץ משכנתאות. ייעוץ משכנתאות הוא נכון גם כאשר לוקחים את המשכנתא הראשונית וגם כאשר רוצים לבצע מחזור משכנתא בשלב מתקדם יותר. התהליך מתחיל עם פגישת ייעוץ ואז עובר לבחינת עומק של הלקוח מבחינה כלכלית.

היועץ מביא את הידע שלו לגבי השוק, ומבצע בדיקת כדאיות עבור הלקוח. בהמשך, הוא מבצע בדיקות הקשורות לדו"חות של הבנק, ושיחות עם גורמים מקצועיים, ולאחר מכן, מתחיל התהליך האסרטיבי יותר.

 

מחזור משכנתא נכון מבצעים בעזרת הכוונה מקצועית

היועצים מבקשים הצעות מחיר מגורמים שונים בבנקים, משתמשים בקשרים שלהם ומנסים לייצר את הקרקע הפוריה ביותר לעבודה עבור הלקוחות שלהם. לבסוף, הם גם משתתפים במשא ומתן ומנסים לייצר את תוכנית המשכנתא הטובה ביותר בנמצא, תחת התנאים החדשים.

מעבר לכך, העבודה של היועץ היא רגעית, אבל ממש לא חד פעמית. חשוב לקיים פגישה עם יועצי משכנתאות אחת לתקופה, כדי לראות איך אפשר לשפר את המשכנתא באותה נקודת זמן. מדובר בהוצאה נקודתית, אך גם בהשקעה שמחזירה את עצמה ובענק.

 

כיצד לייצר תנאי משכנתא טובים יותר עם מחזור משכנתא?

אנשים רבים לא מרגישים צורך לשנות את המשכנתא, ורואים גם ביציבות של תשלומים משהו חיובי. עם זאת, הם חייבים להבין שכסף זה כסף, וגם אם מרוויחים טוב, אפשר לייצר גם חיסכון גדול מן העבר השני.

כאשר עוברות כמה שנים של תשלומים קבועים, והמצב הכלכלי מתייצב, ולבטח אם התקבלה ירושה, או ישנם ירידות גדולות של מדדים שונים, מחזור משכנתא הוא הכרח שיכול לחסוך סכומי עתק מדי שנה, וזה משהו שחייבים להיות אקטיביים לגביו.

מדובר בסכומים גבוהים מאוד. המשכנתא הממוצעת היא כמיליון שקלים, ובמקום לשלם עליה עוד 250 עד 300 אלף שקלים, אפשר גם להגיע למצב בו משלמים רק כ-200 אלף שקלים ואף פחות מכך.

לא תמיד נעים להוציא כמה אלפי שקלים על ייעוץ, אך במקרה של יועצי משכנתאות והעבודה שהם עושים, עם החיסכון שהם מייצרים, מדובר בהשקעה די קלה שמחזירה את עצמה במהירות.

מחזור משכנתא הוא רלוונטי כאשר מרגישים שיש צורך בשינוי תנאי המשכנתא. ירידת מדדים, הכנסה יציבה, ירושה או כל סיבה אחרת שלפיה אתם מרגישים שתוכנית חדשה תסייע לכם.

העלויות של מחזור משכנתא הן זניחות יחסית וקשורות לעמלות מול הבנקים. אם תחליטו לקחת יועץ משכנתאות, תשלמו גם לא. עם זאת, מדובר על הלוואה להרבה מאוד שנים, כך שהכסף שנחסך באופן חודשי אולי נראה זניח, אך זה מצטבר לסכומי עתק בסופו של דבר.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
מי ממחזר משכנתא?

ההתחייבות בלקיחת משכנתא מלווה את הלווים למשך שנים ארוכות. לרוב מדובר על תשלום חודשי של נתח מכובד מההכנסה, אשר יכול

קרא עוד »
שתפו אותנו