יועץ משכנתאות באור יהודה

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות באור יהודה
יועץ משכנתאות באור יהודה

המשכנתא נחשבת לאחת ההחלטות החשובות שאדם יקבל לאורך חייו הבוגרים. מדובר על החלטה כלכלית שתשפיע על עשרות השנים הבאות בחייכם. בחירה נכונה של מסלולי המשכנתא יכולה ליצור לכם מאזן כלכלי שיאפשר לכם לחסוך, להשקיע וחיות נכון וההפך נכון גם כן. בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות בתחום המשכנתאות חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ משכנתאות מומחה.

 

יועץ משכנתאות באור יהודה – חובה או בזבוז כסף?

ליועץ משכנתאות באור יהודה יש מטרה אחת ויחידה: שהלקוחות שלו יקבלו את המשכנתא עם התנאים הטובים ביותר, בריביות הנמוכות יותר ועם המסלולים המתאימים ביותר להיסטוריה, להווה ולעתיד הכלכלי של אותו לקוח. כשלקוח אחד יוצא מרוצה ועם חסכון בעלויות המשכנתא הוא יביא אל אותו יועץ משכנתאות גם את הלקוח הבא.

ברוב המקרים, פנייה ליועץ משכנתאות אשר תעלה לכם בין כמה מאות שקלים לפגישת ייעוץ בודדה ועד כמה אלפי שקלים במקרה של תהליך ליווי מלא יכולה לחסוך לכם בסך הכל עשרות ואף מאות אלפי שקלים בריביות אותן תשלמו לבנק במהלך שנות המשכנתא שלכם.

לכן, בדרך כלל, ייעוץ משכנתאות יוזיל לכם עלויות ויהיה לכם לתרומה ולא לבזבוז כסף. אך, חשוב לשים את כל הקלפים על השולחן ולהבהיר שברמת העיקרון אין אף חובה לפי החוק לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות. במידה ויש לכם, רצון, יכולת וזמן להשקיע בלמידת תחום המשכנתאות, תוכלו להסתדר גם ללא יועץ משכנתאות.

 

רוצים לקבל משכנתא לדירת חלומותיכם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

פגישה אחת ודי

אפשרות ביניים שאנשים רבים אינם מתחשבים בה הינה האפשרות לקיים פגישת ייעוץ בודדת או לקבל הכוונה רק בתחום תמהיל המשכנתא המומלץ לכם ללא ליווי מלא. אופציה זו מתאימה ביותר למי שנחשב ללקוח פשוט, ללא סיבוכים ולמי שיש את היכולת והרצון להגיע לבנקים בעצמו ולהתמקח מולם.

פגישה בודדת עם יועץ משכנתאות באור יהודה יכולה להיות טובה מאוד בתור קרש מקפצה להבנת התחום ולהבנה של התהליכים שאליהם תדרשו. ובדרך כלל היא עולה בין 500 ל-1000 שקלים, כך שלא מדובר בהוצאה ניכרת מדי.

 

מסלולי משכנתא – המסלול שימשיך אתכם לנצח

המשכנתא היא הלוואה המכילה בתוכה מספר הלוואות קטנות יותר שלכל אחד מהם יש את תנאי הריבית, תנאי ההצמדה ואורך הלוואה שונים. שילוב כזה מאפשר לכם לייצר תמהיל משכנתא כך שההלוואה תהיה בסיכון נמוך יותר מצד אחד ומנגד שהריביות יהיו זולות יותר.

חשוב להבין בכל הנוגע למסלולי המשכנתא, ככל שהמסלול נחשב לבעל סיכון רב יותר להשתנות לאורך שנות המשכנתא, למשל מסלול צמוד מדד, מסלול צמוד מט"ח או מסלול הפריים, כך הריבית תהיה זולה יותר. אך חשוב לזכור, שעלייה בריבית, או במדדים השונים יכולה גם להקפיץ את שווי הקרן באופן משמעותי מה שיגרור עלייה משמעותית בעלות החודשית שלכם.

בנוסף לכך, שילוב המסלולים אינו נחשב לפרמטר אבסולוטי, אלא דווקא למשהו אישי של הלקוח. ישנם לקוחות שיכולים לאפשר לעצמם סיכונים רבים יותר או בחירה של מסלולים בהם הריבית משתנה כל X שנים. לעומת זאת ישנם לקוחות שירצו לדעת שהריבית שלהם קבועה לאורך כל שנות המשכנתא וכך הם יודעים שיש להם יציבות גם אם היא עולה להם בריבית גבוהה יותר.

יועץ משכנתאות באור יהודה ידע להכין את התמהיל המתאים ביותר לכם, לצרכים שלכם כיום וגם לאפשרויות העתידיות שלכם. כמו גם, להתאים את התנאים לתנאי השוק ולשינויים הצפויים בו.

 

אל תשכחו את הבנקים

השלב הבא אחרי בניית התמהיל הוא שלב המיקוח וסבב הבנקים. מדובר על שלב שאסור לזלזל בו ואסור לוותר עליו. השוואה בין מספר בנקים עשויה להוריד את הריבית שלכם ברמות של עשיריות האחוזים ועד אחוזים שלמים. כשחושבים על זה בפן המיידי לא מדובר על כסף רב, אך כאן זה הזמן להיזכר שהמשכנתא היא הלוואה לעשרות שנים, שבמהלכן עשירית האחוז תתפח ותהפוך לעשרות אלפי שקלים.

כשהליך ההשוואה והמיקוח נעשה על ידי יועץ משכנתאות באור יהודה אתם חוסכים את הזמן הנדרש לביצוע התהליך מול הבנקים וגם עשויים להרוויח ריביות טובות יותר בשל יכולת וכוח המיקוח הרבה יותר של היועץ לעומת האדם הפרטי.

 

יועץ משכנתאות באור יהודה ומשכנתא מסובכת

ישנם סוגים רבים של משכנתאות הנחשבים למסובכים יותר, במשכנתאות כאלו ההמלצה לבחור ביועץ משכנתאות באור יהודה עולה משמעותית. יש לכך שתי סיבות, הראשונה קשורה בלקוח עצמו אשר צריך להבין לעומק עסקה מסובכת יותר, מה שלא תמיד מתאפשר לו. הסיבה השנייה היא הבנק, ככל שהעסקה מסובכת יותר כך הבנק יעלה ריביות ואף ישקול שלא להעניק את המשכנתא.

משכנתאות מסובכות כוללות בתוכן, משכנתא בחלקים, משכנתא הפוכה לבני 60+, משכנתא בלון ועוד רבות נוספות שאינן נחשבות למשכנתא הקלאסית והמפורסמת.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו