יועץ משכנתאות באלעד

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות באלעד
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת המשכנתא המשתלמת והזולה ביותר שניתן לקבל אל מול המצב הכלכלי ואחוזי המימון הנדרשים להם. מה התהליך שמתבצע מול יועץ המשכנתאות ומתי ממש חשוב לפנות ליועץ משכנתאות?

 

יועץ משכנתאות באלעד

יועץ משכנתאות באלעד יכול להוזיל לכם את עלויות המשכנתא באופן משמעותי של מאות שקלים בחודש. חשוב מאוד להבין שכדי להיות יועץ משכנתאות מוסמך מספיק לבצע קורס יועצי משכנתאות. לכן, כדי לקבל את התמורה המרבית לכסף שתשקיעו על הייעוץ, חשוב מאוד לבחור ביועץ משכנתאות שהוא מקצועי מאוד, בעל ניסיון רחב (בעיקר אם המשכנתא שלכם מוגדרת מסובכת) ובעל המלצות רבות.

התהליך מול יועץ המשכנתאות יתבצע בדרך כלל במספר בודד של מפגשים בהם תקבלו את כל המידע הדרוש לכם להבנה של המשכנתא בכלל ושל ההלוואה שלכם בפרט ומנגד אתם תפסקו ליועץ המשכנתאות את כל המידע הנחוץ לו בכדי לקדם את קבלת ההלוואה מול הבנק.

 

רוצים לקבל משכנתא לדירת חלומותיכם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

למה משכנתא נחשבת להלוואה מסובכת?

למשכנתא יש שני מאפיינים עיקריים, הראשון הוא הגדול שלה, מדובר על הלוואה גדולה מאוד, על סך של כמה מאות אלפי שקלים ואף מיליוני שקלים. המאפיין השני של המשכנתא הינו משך הפירעון של ההלוואה, שגם הוא ארוך מאוד ונמשך לאורך עשרות שנים. שני מאפיינים אלו יוצרים מצב בו הריביות וההצמדה של המשכנתא יכולות להשתנות פעמים רבות לאורך תקופת ההלוואה וכל שינוי כזה עשוי לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

הסיבה השנייה שהמשכנתא מוגדרת בהלוואה מסובכת הינה העובדה שבפועל לא מדובר על הלוואה יחידה אלא על אוסף של מספר הלוואות בגודל בינוני אשר מתאגדות כולן יחדיו להלוואה הגדולה הנקראת משכנתא.

אם נסתכל על סוגי ההלוואות השונות, הנקראות במקרה זה מסלולי משכנתא, נגלה שיש כמה עשרות מסלולים שונים שלכל אחד יש מאפיינים הייחודיים לו. יועץ משכנתאות באלעד ידע לתת לכם הידע שדרוש לכם לצורך בניית המשכנתא שלכם וכן יוזיל לכם את העלות הכללית של ההלוואה.

 

תמהיל המשכנתא – הלב של כל משכנתא

כמות המסלולים הרבה שקיימת כיום בשוק היא מצד אחד מתנה, היות וניתן למצוא מסלול מתאים לכמעט כל צורך. אך, מדובר גם בצרה, זאת משום שעודף האפשרויות גורר אחריו גם בעיה בבחירה. כיום, לא מומלץ לקחת את כל המשכנתא במסלול יחיד, זאת משום שמסלולים עם ריביות נמוכות הם אלו הנחשבים למסוכנים יחסית וכל שינויים בהם עשוי לגרור עלייה משמעותית מאוד בהחזר החודשי.

מנגד, בחירה במסלול שאינו משתנה יעלה לכם בריביות גבוהות יחסית. לכן מומלץ מאוד לבחור בשילוב של מסלולים, כך מאזנים גם את עלויות הריבית וגם את הסיכונים שלוקחים.

יועץ המשכנתאות באלעד הינו מומחה בתחום המשכנתאות, יועץ טוב מכיר את מסלולי המשכנתאות השונים הקיימים בשוק, מכיר את תנודתיות השוק וגם לא פחות חשוב מכך יודע להתאים את מסלולי המשכנתא לאופי, לצרכים ולמצב הכלכלי של הלקוחות שלו.

 

יועץ משכנתאות באלעד והתרומה שלו מול הבנקים

במקרה של רוב ההלוואות בשוק (שאינן משכנתא) אנחנו לא טורחים לקחת יועץ להלוואה ואני מניחה שרבים גם יגידו שהם אפילו לא עושים השוואה בין בנקים וגופים פיננסים שונים לפני לקיחת ההלוואה. אומנם, מדובר בטעות גמורה בכל סוג של הלוואה, היות והשוואה וסקר שוק עשויות להוביל להוזלה משמעותית של ההלוואה, אך במשכנתא מדובר בהפרשים שיכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים למשך 20 עד 30 שנות ההלוואה.

יועץ המשכנתאות באלעד מבצע את התהליך הבירוקרטי מול הבנק בעצמו והוא בעל יכולת וידע רב יותר לצורך התמקחות מול הבנק. כך הוא יכול להוזיל לכם את הריביות באופן משמעותי מאוד.

 

יועץ משכנתאות באלעד וקבוצות רכישה

אחד המקרים בהם חשוב מאוד להיוועץ עם יועץ משכנתאות באלעד, הינו מקרה של קבוצת רכישה. קבוצת רכישה הינה קבוצה המתאגדת לצורך בנייה של נכס יחד. בשונה ממשכנתא הניתנת לרכישת או בנייה של נכס בודד, בקבוצת רכישה המשכנתא ניתנת לכל הקבוצה באותן ריביות. מדובר בדרך כלל על משכנתא מסוג בלון בה נדרש להחזיר את ההלוואה במלואה אחרי מספר קטן של שנים.

חשוב מאוד שקבוצת הרכישה תבחר ביועץ משכנתאות המתמחה בתחום משכנתאות הבלון וקבוצות הרכישה ובכך יוכל להשיג תנאים טובים יותר לכל הקבוצה. כמו כן, במקרה של קבוצת רכישה המאגדת בתוכה אנשים שלא בהכרח מכירים זה את זו, הוספת גורם מקצוע לתהליך יכולה להקל ולהפוך את התהליך למהיר ונעים יותר.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו