יועץ משכנתאות בגבעתיים

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בגבעתיים
יועץ משכנתאות בגבעתיים

כשלוקחים משכנתא ישנן הוצאות נלוות רבות שחשוב מאוד לתת עליהם את הדעת. אחת ההוצאות הללו (שאינה חובה, אך היא מומלצת מאוד) הינה ההוצאה על יועץ משכנתאות. וכנראה שמדובר בהוצאה היחידה שלא רק תחזיר את עצמה אלא תאפשר לכם לחסוך מאות שקלים בחודש על ההחזר החודשי.

 

יועץ משכנתאות בגבעתיים – הדרך שלכם להוזיל את המשכנתא

ליועץ משכנתאות יש 2 מטרות בכל הנוגע ללקוחות שלו. המטרה הראשונה היא הסברתית, לתת ללקוח את כל הידע שנחוץ לו ויכול לעזור לו בהליך לקיחת המשכנתא. המטרה השנייה היא מטרה כלכלית, לאפשר להוזיל ללקוח את עלויות ההחזר החודשי ובכך גם את העלות הכללית של המשכנתא כולה.

נשמע קצת אוטופי וכמובן שליועץ המשכנתאות חשוב גם לקבל את שכרו ומדובר על שכר של אלפי שקלים לכל לקוח. אך חשוב לזכור שבסופו של דבר אם אתם תרוויחו מהשירות שיועץ המשכנתאות יעשה, אתם תמליצו עליו וכך הוא יקבל לקוחות נוספים וזהו הרווח האמיתי של יועץ המשכנתאות בגבעתיים.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאים מצוינים?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

בשלב הראשון – הבינו את העסקה

חשוב להבין כי לא כל מי שפונה לבנק לקבלת משכנתא הבקשה שלו מאושרת. במקרים מסוימים זה קשור בנתונים הקשורים ללקוח עצמו אך בחלק אחר מדובר בנתונים הקשורים בנכס או בגובהה ההלוואה.

הבנקים כפופים לרגולציה קפדנית מאוד של בנק ישראל ולכן הם אינם יכולים להעניק משכנתא בכל גובה שירצו לכל לקוח שירצו. המטרה של הרגולציה היא הקטנה של הסיכון שהבנקים לוקחים. לכן, הבנק אינו יכול להעניק אחוז מימון גבוה מזה הנקוב ברגולציה או לאפשר החזר חודשי גבוה מאחוז מוגדר מההכנסות נטו של לוקחי ההלוואה.

יועץ משכנתאות בגבעתיים יודע מהם הנתונים הספציפיים והרלוונטיים לכם ולהעסקה שלכם וידע להעריך באופן כמעט מוחלט מה תהיה החלטת הבנק, האם להעניק לכם אישור עקרוני למשכנתא או לא.

לכן, השלב הראשון והחשוב מאוד הוא הבנה של העסקה שאתם מבצעים והאם תוכלו לקבל מהבנקים את אחוז המימון שאתם צריכים. שלב זה חשוב מאוד לבצע לפני חתימה על חוזה מול הקבלן, היות ואם אחוז המימון הוא גבוה מדי ואתם לא תוכלו להשיג את ההפרש, אתם תקלעו לחובות מול הקבלן.

 

שלב בניית התמהיל

השלב השני מגיע לאחר קבלת האישור העקרוני למשכנתא והוא שלב בניית תמהיל המשכנתא. המשכנתא בנויה ממסלולים שונים, כשהשוני ביניהם קשור בריביות, הצמדות ופרמטרים נוספים. רבים רוצים לדעת מהו התמהיל המושלם לכל הלקוחות, אך חשוב לזכור שאין דבר כזה תמהיל מושלם אחד. לכל לקוח יש תמהיל המתאים ספציפית לו, לנתונים הכלכליים שלו ולתוכניות העתידיות שלו.

יועץ משכנתאות בגבעתיים מכיר את כלל המסלולים מהנפוצים ביותר ועד למיוחדים ביותר, יודע להתאים את המסלולים לצורך של הלקוח וגם לתנאים של השוק. התאמת המסלולים צריכה להתבצע גם אל מול הסיכון שאותו לקוח רוצה לקחת, היות וישנם מסלולים מסוכנים יותר, למשל צמודים ועם ריבית משתנה ומסלולים קבועים ובטוחים יותר כמו המסלול עם ריבית קבועה וללא הצמדה.

 

מיקוח מיקוח מיקוח, כל מה שיועץ משכנתאות בגבעתיים יכול לעשות טוב מכם

ישנם מקרים רבים בהם ניתן להסתדר ללא עזרתו של יועץ משכנתאות, זה נכון בעיקר למי שיש לו דיי זמן כדי ללמוד את תחום המשכנתאות וגם דיי זמן כדי להתמקח מול הבנקים. אך, צריך לזכור שליועץ משכנתאות יש יכולת מיקוח טובה בהרבה מזו של האדם הפרטי. הסיבה לכך מתחלקת לשתיים. הסיבה הראשונה הינה כוח קנייה רב יותר.

יועץ משכנתאות בגבעתיים יגיע לבנק עם תיקים של מספר לקוחות ולא רק לקוח אחד. הבנק ירצה לקבל חלק ניכר מהלקוחות של אותו היועץ ולכן הוא יעדיף לתת לכם ריבית טובה יותר ובכך לזכות בעסקאות רבות ככל שניתן.

הסיבה השנייה שיכולת המיקוח של יועץ המשכנתאות היא טובה יותר מזו של האדם הפרטי הינה העובדה שיועץ המשכנתאות מגיע מתוך עולם המשכנתאות, הוא מכיר מומחים שונים, יודע מתי עדיף לפנות לאיזה בנקאי וגם למי חסר לקוח שמן לצורך הגעה ליעד השנתי. זהו מידע שלעיתים יכול להוזיל לכם את המשכנתא משמעותית.

 

הכי חשוב תבחרו מומחה ומקצוען

אם החלטתם ללכת על יועץ משכנתאות בגבעתיים ולא חשוב אם מדובר רק על פגישת ייעוץ בודדה או שמא על הליך לקיחת המשכנתא כולו. הכי חשוב לבחור ביועץ מקצוע, עם יכולות וידע וניסיון רב שנים.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו