יועץ משכנתאות בהוד השרון

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בהוד השרון
יועץ משכנתאות בהוד השרון

בשעה טובה אתם עומדים מול שאלת השאלות, איך בוחרים משכנתא נכון. המשכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתדרשו לה לאורך החיים שלכם ועדיף לא לעשות טעויות. בדיוק לצורך זה קיימים מומחים בתחום הנקראים יועצי משכנתאות והם יכולים לחסוך לכם זמן רב ואלפי שקלים מעלויות המשכנתא.

 

יועץ משכנתאות בהוד השרון

יועץ משכנתאות בהוד השרון הינו מומחה בתחום המשכנתאות. בדרך כלל רוב היועצים המקצועיים מגיעים מתחומי הכלכלה והמשכנתא בפרט. הניסיון שלהם והידע שהרחב שיש להם בתחום הם אלו אשר הופכים אותם למומחים וכך הם יכולים להוזיל לכם את העלויות.

את התפקידים של יועץ משכנתאות ניתן לחלק למספר שלבים. השלב הראשון הינו שלב הייעוץ הכללי. בשלב זה, יועץ במשכנתאות יאסוף מכם את כל המסמכים והנתונים הדרושים לו (ובהמשך גם לבנק) לצורך בניית פרופיל כלכלי ואישי שלכם.

פרופיל זה כולל את ההון העצמי שקיים ברשותכם, את ההכנסות נטו שלכם, את ההוצאות הקבועות (כמו שכר דירה והחזרי הלוואות אחרות), את המקצוע שלכם וגם את הצפי והאפשרות שלכם להעלאות שכר/ בונוסים/ קידומים. כל אלו בונים את הפרופיל המגדיר את יכולת ההחזר שלכם בהווה ובעתיד ואת רמת הסיכון שהבנק ייקח בנתינת ההלוואה.

בשלב הבא יועץ המשכנתאות יבנה לכם תמהיל משכנתא, שכולל בתוכו את אוסף המסלולים השונים שמתאימים לאופי הכלכלי שלכם. בשלב האחרון יועץ המשכנתאות יבצע את ההליכים הבירוקרטים מול הבנק ואת המיקוח ובדיקת הבנקים השונים.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאים מצוינים?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

למה צריך יועץ פרטי, הרי יש יועץ בבנק?

כפי שתיארנו ליועץ המשכנתא יש 3 תפקידים עיקריים בהליך לקיחת המשכנתא. חשוב מאוד לזכור שיועץ משכנתאות מהבנק דואג בראש ובראשונה לאינטרסים של הבנק. לכן, בכל אחד משני השלבים הראשונים של תהליך הייעוץ היועץ מהבנק לא יפעל לשפר לכם את התנאים או להתאים את הנתונים, אלא ידאג לאינטרס של הבנק לוודא שהוא אינו לוקח סיכון רב מדי בתהליך.

לעומת זאת יועץ משכנתא בהוד השרון אשר לקחתם באופן פרטי, ידאג בראש ובראשונה לאינטרסים שלכם. מבחינת הנתונים האישיים שלכם הוא יועץ המשכנתאות ידע אם נדרשים נתונים נוספים או אם עדיף לכם לפנות בעוד כמה חודשים (אם זה אפשרי) והאם ניתן להוסיף ערב בכדי להבטיח את קבלת המשכנתא על הסכום שאתם צריכים.

בשלב השני של בניית התמהיל, יועץ פרטי יתאים את התמהיל אך ורק לצרכים שלכם ולידע שלו על השוק כיום. בנייה נכונה של תמהיל המשכנתא יכולה לחסוך לכם מאות שקלים בכל חודש (וכשמדובר על משכנתא של 30 שנה מדובר על עשרות אלפי שקלים).

 

התפקיד שיועץ מהבנק לא יעשה במקומכם

בנוסף לשני השלבים הראשונים של תהליך לקיחת המשכנתא, השלב השלישי הינו שלב המיקוח מול הבנקים השונים, יועץ מבנק לעולם לא יבצע את התהליך הזה היות והוא עובד של הבנק עצמו.

לעומתו יועץ משכנתאות בהוד השרון יבצע את התהליך הזה במקומכם. יש לכך מספר יתרונות ברורים, הראשון הוא חיסכון שלכם בזמן ובבירוקרטיות מול הבנק. היתרון השני קשור לכוח מיקוח, יועץ המשכנתאות אינו היועץ אך ורק שלכם, יש לו מספר רב של לקוחות אשר את כולם הוא ייקח לאותם בנקים ביותר ולכן הבנק יעדיף להוריד בריביות ולתת תנאים טובים יותר כדי לקבל לקוחות רבים ככל הניתן.

 

גם זמן שווה כסף

אלמנט חשוב שרבים שוכחים הינה העובדה שלקיחת משכנתא היא תהליך ארוך ובירוקרטי. בשביל לקבל משכנתא עליכם ראשית לקבל אישור עקרוני למשכנתא, להעביר לבנק את כל המסמכים הדרושים לו (לגלות ששכחתם מסמכים ולהעביר גם אותם), לקיים מספר פגישות עם מומחי המשכנתאות של הבנק עד לקבלת התנאים וההצעה הסופית.

תהליך זה חובה לבצע מול כל בנקאי המשכנתאות, זה מגדיל את הסיכוי שלכם להוריד את הריביות ולהתמקח על התנאים. תהליכים אלו לוקחים זמן ובדרך כלל מתקיימים לאורך שעות העבודה, כשאדם חיצוני במצע את התהליך בשבילכם אתם יכולים לחסוך זמן יקר ורב מאוד.

 

כמה יעלה יועץ משכנתאות בהוד השרון?

שאלת העלות היא השאלה החשובה ביותר אך גם אין לה תשובה מדויקת. הסיבה לכך שאין לה תשובה מדויקת מגיעה מהעובדה שזה תלוי. עלות של יועץ משכנתאות בהוד השרון תלויה בפרמטרים רבים. הראשון הוא מהם השירותים שתבחרו לקבל. אם מדובר רק בפגישת ייעוץ או  בבניית תמהיל משכנתא מדובר בכמה מאות עד אלפי שקלים, לעומת זאת בחירה ב"חבילה" עשויה לעלות לכם כבר עשרות אלפי שקלים.

פרמטר נוסף הינו כמה תיק הלקוח שלכם מסובך, אם אתם לקוחות קלאסיים ופשוטים או שמא יש בירורים והתאמות רבות שחשוב לבצע. חשוב לזכור, שבראייה כללית מדובר בהוצאה שתחזיר את עצמה ואף תחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים בעלות המשכנתא כולה.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו