יועץ משכנתאות בהרצליה

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בהרצליה
יועץ משכנתאות בהרצליה

משכנתא אינה עניין של שגר ושכח, מדובר בהלוואה גדולה ומשמעותית אשר ההחזרים עליה ילוו אתכם למשך מספר עשורים. לכן, חשוב מאוד לבחור את התמהיל הנכון ביותר עבורכם ובהתאם למצב הכלכלי הנוכחי והעתידי שלכם.

 

יועץ משכנתאות בהרצליה – מה תפקידו?

אנשים רבים חושבים שיועץ משכנתאות אינו תפקיד אמיתי ושכל אחד יכול לבחור תמהיל משכנתא ולהתמקח עם הבנק בלי צורך באנשי מקצוע. בעיקרון הכל אפשרי, אבל זה תלוי בזמן ויכולת שתרצו להשקיע, עם קצת מזל וגם במצב הכלכלי והאישי שלכם.

ליועץ המשכנתאות יש כמה תפקידים עיקריים, הראשון שבהם הוא לבחון יחד אתכם את העסקה שאתם צפויים לבצע ולהבין האם אתם תוכלו לעמוד בהוצאה. לאחר מכן, יועץ המשכנתאות בהרצליה ידאג לייצר את תמהיל המשכנתא המתאים לכם. ובשלב האחרון הוא יבצע את התהליך הבירוקרטי מול הבנק.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

איך לבחור נכון יועץ משכנתאות בהרצליה?

בחירה נכונה של יועץ משכנתאות עשויה להיות קריטית, היות ומדובר בבעל מקצוע אשר יכול להשפיע על החזר החודשי והכללי שלכם למשך ה-30 שנים הבאות. לכן, כשבוחרים יועץ משכנתאות בהרצליה חשוב מאוד, לבדוק ולוודא את הרקע של היועץ או חברת הייעוץ. לשמוע על היועץ משכנתאות המלצות וחוות דעת שונות. נסו לקבל חוות דעת מאנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם.

 

דבר ראשון – התמהיל

משכנתא, לעומת הלוואות אחרות, בדרך כלל אינה בנויה ממסלול אחד, אלא משילוב של מספר מסלולים הנקראים תמהיל. הסיבה לכך מגיעה מהצורך לאזן את הסיכונים הקיימים במסלולים השונים של המשכנתא ולמנוע מצב בו ההחזר החודשי יקפוץ משמעותית בשל עלייה במדד או בריבית.

דוגמה למסלולים הנפוצים ביותר הינם: מסלול ריבית הפריים, בעל ריבית המשתנה כל חודש. מסלול ריבית קבועה צמודה למדד, אשר משתנה בהתאם למדד המחירים לצרכן. מסלול ריבית קבועה שאינה צמודה, אשר אינה משתנה כלל לאורך שנות המשכנתא. מסלול ריבית משתנה שאינה צמודה, הריבית עשויה להשתנות כל תקופת זמן אשר הוגדרה על ידי הבנק.

כל אחד מהמסלולים הללו מושפע מאלמנטים שונים הקשורים למצב הכלכלי של המשק הישראלי או העולמי. לכן, שינויים בכל אחד מן המסלולים שתבחרו לתמהיל שלכם עשוי להשפיע באופן משמעותי על ההחזר שלכם. ישנם מקרים בהם תעדיפו לבחור מסלול שעשוי להעלות בעתיד, כי אתם צופים הכנסה גבוהה יותר או יכולת לכסות חלק מהסכום בשלב מסוים ולעומת זאת יהיו מקרים בהם תעדיפו לבחור במסלולים שאינם משתנים כלל.

יועץ משכנתאות טוב בהרצליה ידע ליצור תמהיל אשר ייקח בחשבון את כל החישובים והתנאים הקשורים בשכר הנוכחי והעתידי שלכם, יכולת ההתקדמות שלכם בעבודה וגם הוצאות שעשויות להגיע בשנים הבאות (למשל הרחבת המשפחה).

 

הבירוקרטיה – זמן שווה לכם הרבה כסף

פן נוסף, שרבים אינם מייחסים לו חשיבות, הינו משך הזמן הדרוש לכל התהליכים והבירוקרטיות. כדי לקבל ריביות משתלמות חשוב מאוד לעשות השוואה בין כלל הבנקים. נוסף לכך, ישנם מסמכים רבים שחשוב להציג בפני הבנק בכדי לקבל את האישור למשכנתא. יועץ משכנתאות בהרצליה, ידע למקד אתכם על כלל המסמכים שתדרשו וכן ייבצע חלק ניכר מהתהליכים הבירוקרטים במקומכם.

אומנם, מדובר במהלכים שאתם יכולים לעשות לבד, אך הם דורשים זמן, סבלנות ולעיתים גם יפריעו לכם בשעות העבודה שלכם.

 

להכיר את הבנק ואת אנשיו – המומחיות של יועץ משכנתאות בהרצליה

יועץ משכנתאות בהרצליה הינו יועץ אשר מכיר את הפקידים ועובדי הבנק באזור העבודה שלו. למשל יועץ משכנתאות בהרצליה, אשר מכיר את העובדים השונים בבנקים, יוכל להשיג לכם הנחות משמעותיות בריביות ולהתאים לכם את התנאים באופן אופטימלי.

עניין ההיכרות אינו קשור רק להיכרות אישית "ולטובות", אלא גם להיכרות מקצועית עם מצב הבנק והשוק. ישנם זמנים מסוימים בהם הבנקים נוטים להעלות ריביות או להפך לאשר משכנתאות חריגות יחסית כדי להתאים למכסה החודשית/ שנתית. יועץ משכנתאות טוב, מכיר את הפרטים הקטנים וידע לנצל אותם לצורך שלכם.

 

כשאתם לקוחות "מסובכים" – אל תסתבכו לבד

ישנם מקרים בהם, בעניי לפחות, אסור לוותר על יועץ משכנתאות טוב. מקרים כאלו הינם מה שהבנק מגדיר בתור תיקים מסובכים. אלו יכולים להיות לקוחות הנמצאים אחרי פשיטת רגל או עם הכנסה גבולית ואפילו לקוחות אשר רק נכנסו למעגל העבודה ואין בידיהם הוכחת הכנסה בשנים האחרונות.

במקרים מסובכים יותר, פנייה עצמית לבנק עשויה להוביל למתן ריביות גבוהות יחסית ואף למצב בו הבנק לא יאשר את בקשת המשכנתא שלכם. אומנם שירותיו של יועץ משכנתאות בהרצליה יכולות להגיע לאלפי עד כמה עשרות אלפי שקלים, אך הם יכולים לחסוך לכם כסף רב למשך השנים הבאות.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו