יועץ משכנתאות ביבנה

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות ביבנה
יועץ משכנתאות ביבנה

רבים מאיתנו שומעים את המילה משכנתא וקצת נכנסים לחרדות ופחדים וזה מובן. מעבר לעובדה שמדובר על הלוואה ארוכת טווח (מאוד), בסכומים גדולים (מאוד), גם מדובר בהלוואה שהיא מסובכת וכדי לקחת אותה בצורה יעילה צריך ידע רב שלרובנו אין אותו ואין גם את היכולת, הזמן או הרצון לרכוש. בדיוק לצרכים אלו ישנם יועצי משכנתאות.

 

יועץ משכנתאות ביבנה – חסכו כסף וזמן

ישנם אנשים שמרגישים שיועץ משכנתאות הוא סך הכל מקצוע מומצא שמטרתו להרוויח על כל אותם האנשים שמצליחים להגיע לדירה במדינת ישראל. אך, בפועל ולמרות העובדה שבאמת יועצי משכנתאות מרוויחים מהעסקאות שהם מבצעים למען הלקוחות שלהם. מדובר גם במקצוע שהמטרה שלו היא להוזיל לכם את העלויות וגם לחסוך לכם הרבה זמן.

רמת החיסכון שאתם צפויים להרוויח תלוי בפרמטרים שונים הכוללים בתוכם את גודל המשכנתא, רמת הסיכון שאתם מהווים לבנק וגם עד כמה אתם והמשכנתא שלכם מוגדרת מבחינת הבנק כהלוואה מסובכת. כפועל יוצא מנתונים אלו וככל שההלוואה שלכם קטנה ולא מסובכת, כך הצורך שלכם ביועץ משכנתאות ביבנה יורד.

כמובן שיש גם מצבי ביניים, מתוך מגוון השירותים שמעניק יועץ משכנתאות ניתן לקחת חלק מסוים, למשל רק פגישת ייעוץ או רק בניית תמהיל משכנתא, ללא ליווי.

 

רוצים לקבל משכנתא כמו שתמיד חלמתם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

הפגישה הראשונה – מה חשוב לשאול והאם צריך יותר מזה?

השלב הראשון ביעוץ המשכנתא הוא פגישה ראשונה שבה גם אתם וגם יועץ המשכנתאות מקבלים מידע רב. על בסיס מידע זה יועץ המשכנתאות יוכל להגיד לכם האם תוכלו לקבל אישור עקרוני למשכנתא והוא ידע כיצד להמשיך לתהליכים הבאים.

בשלב זה ובעיקר אם בחרתם לפנות רק לפגישת יעוץ עם יועץ משכנתאות ביבנה, חשוב מאוד שתקבלו את המידע הכולל ומענה על השאלות הרבות שבוודאות רצות לכם בראש (או על הדף).

מלבד המידע אודות מסלולי המשכנתא, הריביות שעדכניות בשוק והערכות לצפי העתידי. חשוב מאוד גם שתבינו מיועץ המשכנתאות מהו הידע שלו בתחום ומהו הניסיון שעליו הוא מתבסס. חשוב מאוד לבחור יועץ משכנתאות מומחה, בעיקר אם אתם נחשבים למקרה מסובך יותר.

 

כל מסלולי המשכנתא – או מהו התמהיל הנכון לכם?

כיום בתחום המשכנתאות ישנם מסלולי משכנתא רבים ומגוונים. הדוגמאות המוכרות ביותר הינם: משכנתא בריבית קבועה צמודה למדד, משכנתא בריבית משתנה צמודה למדד, מסלול פריים, מסלול צמוד מט"ח. ואלו הן אך ורק מספר דוגמאות מתוך עשרות המסלולים השונים שקיימים בשוק המשכנתאות.

ההמלצה הכללית היא לבחור בשילוב של מספר מסלולים שונים ולא לבחור במסלול בודד. הסיבה לכך מגיעה מהסיכון השונה שמגיע מכל מסלול. שילובים שונים יכולים לאפשר הורדה של הריביות מצד אחד אך ללא סיכון משמעותי שיגרור עלייה משמעותית מאוד בעלויות ההחזר החודשי שלכם.

יועץ משכנתאות ביבנה, יבנה לכם את תמהיל המשכנתא המתאים לכם ביותר, ההתאמה הזו נעשית על בסיס השכר הנוכחי שלכם, השכר העתידי וצפי לקבלת מענקים/ בונוסים/ קרנות השתלמות וכו' (בעצם כל סכום כסף גדול). אופי התמהיל ישתנה גם לפי הסיכון שאתם מוכנים לקחת ולפי ההוצאות שלכם שעשויות להשתנות לאורך חיי המשכנתא.

חשוב להבין שאין נוסחת פלא לקבלת תמהיל המשכנתא המושלם. תמהיל המשכנתא מותאם באופן אישי לכל לווה. אך, חשוב לזכור שבחירה של תמהיל מותאם לכם עשויה לחסוך לכם מאות שקלים בחודש בהחזר החודשי.

 

השוואה בין הבנקים – הדרך שלכם לחסוך הרבה

השלב השלישי בהליך קבלת המשכנתא הינו שלב הבנקים. בשלב הזה יועץ משכנתאות ביבנה יפנה בשמכם לבנקים למשכנתאות השונים ויבקש מהם את ההצעה שלהם לריביות ולתנאים כנגד התמהיל שרציתם והנתונים האישיים שלכם.

בדרך כלל לא יהיו הבדלים של אחוזים רבים בין ההצעות, אך חשוב מאוד לזכור שגם הבדל של עשירית האחוז יכולה להתבטא בעשרות אלפי שקלים בהחזר הסופי.

 

מקרים מיוחדים בהם יועץ משכנתאות הוא נכס חשוב מאוד

כפי שאמרנו, אין חובה לקחת יועץ משכנתאות ויש מקרים רבים בהם ניתן להסתדר בצורה טובה מאוד ללא צורך ביועץ משכנתאות ביבנה. אך, גם ההפך הוא הנכון. ישנם מקרים בהם ההלוואה עצמה מוגדרת בתור מסובכת או שהתנאים שאתם מבקשים אינם נחשבים לתנאים הקלאסיים ובמקרים אלו יועץ משכנתאות עשוי להיות הדרך הכמעט יחידה שלכם אכן לקבל את המשכנתא הדרושה לכם.

מקרים כאלו כוללים גם אוכלוסיות עם בעיות כלכליות, כמו פושטי רגל או אנשים הנמצאים בחובות מול הוצאה לפועל. אך הם גם כוללים אנשים שהשכר הנוכחי שלהם נמוך מדי או כאלה שרוצים לקבל את הכסף בתור כסף אמצעי ולא כסף סופי (מצב בו הבנק משלם את החלק שלו לפני שנתתם את כל ההון העצמי).

בכל אחד מן המקרים הללו ובעוד מקרים רבים אחרים, חשוב מאוד לפנות ליועץ משכנתאות טרם פנייה לבנקים, זאת כדי לא "לשרוף" את עצמכם מול אותו הבנק.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו