יועץ משכנתאות בכפר סבא

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בכפר סבא
יועץ משכנתאות בכפר סבא

בשעה טובה הגעתם לרגע של רכישת דירה, עכשיו מתחיל התהליך הבירוקרטי והחשוב ביותר, שעשוי לקבוע את העתיד הפיננסי שלכם. לקיחת המשכנתא. בעיקר כשמדובר בדירה ראשונה ישנה משמעות גדולה לבנק בו בוחרים לקחת משכנתא ויתר על כך לתמהיל. בדיוק כדי להוזיל לכם את העלויות ולעזור בהליך הבירוקרטי ישנו יועץ משכנתאות.

 

מהו התפקיד של יועץ משכנתאות בכפר סבא?

אנשים רבים מניחים שהתפקיד של יועץ משכנתאות הוא תפקיד מעט מומצא אשר הגיע לעולם שלנו בשביל להרוויח כסף על לקוחות שבויים שאינם מבינים מספיק בנושא המשכנתאות. האמירה הזו היא נכונה חלקית. החלק הנכון באמירה זו היא הצורך שממנו צמח המקצוע יועץ משכנתאות. הצורך אכן הגיע מהעובדה שאנשים רבים אינם מבינים מספיק בתחום המסובך הזה שנקרא משכנתא והם זקוקים להכוונה ויעוץ.

החלק הלא נכון הוא העובדה שבהכרח מנסים לגנוב מהלקוחות כסף. כמובן שכל יועץ משכנתאות רוצה להרוויח את לחמו אבל, בבחירה של יועץ משכנתאות טוב תוכלו לחסוך סכומים גבוהים בהרבה מאלו שתוציאו על הריביות.

התפקיד של יועץ המשכנתאות מתחלק לשניים, החלק הראשון הינו התהליך מול הלקוח. בחינה של היכולת הכלכלית של הלקוח, הן מבחינת רכישת הנכס והן מבחינת ההחזר החודשי. בהמשך, יועץ המשכנתאות יעזור ללקוח לתכנן את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר למצב הכלכלי הנוכחי של הלקוח עם בחינה וראייה של העתיד.

לאחר מכן מגיע החלק השני בתפקידו של יועץ המשכנתאות בכפר סבא, מדובר על שלב המיקוח מול הבנקים השונים. בשלב זה, במקום שאתם תדרשו לפנות לבנקים השונים ולברר מולם את התנאים שהם יתנו לכם, להתמקח איתם ולנסות להוריד את הריביות ולשפר את התנאים, יועץ המשכנתאות יבצע את כל המהלכים הללו.

בסופו של דבר התפקיד של יועץ המשכנתאות הוא לייצר לכם תמהיל משכנתא המותאם במיוחד עבורכם ובעל הריביות הנמוכות ביותר שניתן להשיג.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

למה המשכנתא זה דבר כל כך מסובך?

המשכנתא הינה הלוואה הניתנת כנגד משכון של נכס נדל"ן. בדרך כלל מדובר על הלוואה למשך 20 עד 30 שנים ובסכומי כסף גדולים מאוד. בשל האופי של הלוואת המשכנתא מדובר על הלוואה שכל אחוז בריבית וכל שינוי בה עשוי לעלות ללווה מאות שקלים בחודש ועשרות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא.

נוסף לכך, לעומת הלוואות אחרות, במשכנתא ישנם מסלולים שונים ורבים השונים זה מזה במתנאים שלהם ובצפי לשינויי שעשוי להתרחש לאורך תקופת המשכנתא. כששני האלמנטים העיקריים הינם הריבית וההצמדה. הריבית יכולה להיות קבועה (ולא להשתנות לאורך חיי כל המשכנתא) או משתנה כל זמן קבוע. לעומת זאת, קיימים מסלולים עם הצמדה להיות למדד המחירים לצרכן או למט"ח וכן מסלולים ללא הצמדה.

הריבית עשויה לעלות (או לרדת), כך גם המדד או שער החוץ של המט"ח. כל שינוי כזה הוא בעל משמעות גדולה במשכנתא וזוהי הסיבה לכך שמשכנתא היא הלוואה כל כך מסובכת. הבחירה שלכם היום תושפע משינויים שעשויים לקרות גם בעוד עשור. יועץ משכנתאות בכפר סבא המתמחה בתחום שלו ידע להעריך גם את הסיכונים העתידיים.

 

כל המקרים בהם חובה לקחת יועץ משכנתאות בכפר סבא

ככל שאתם מוגדרים לקוחות "מסוכנים" יותר מבחינת הבנק כך עולה הריבית שתקבלו מהבנק ואף עולה הסיכון שלא תקבלו את המשכנתא הדרושה לכם כלל. אז במקרים של לקוחות מסובכים חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ משכנתאות בכפר סבא.

לקוחות מסובכים כוללים בתוכם חייבים בהוצאה לפועל, אנשים שלא הייתה להם הכנסה קבועה בשנה האחרונה (למשל סטודנטים או אנשים שהיו בחל"ת) וגם לקוחות אשר נדחו על ידי בנק מסוים (למשל אם ביקשו משכנתא שאינם יכולים לעמוד בה).

 

ומה לגבי המקרים בהם אפשר לוותר על יועץ משכנתאות בכפר סבא?

ישנם מקרים בהם ניתן לחסוך ולא לקחת יועץ משכנתאות בכפר סבא. המקרים הללו כוללים בתוכם בעיקר אנשים שלקחו כבר משכנתא או כאלו שיש להם זמן, יכולת ורצון להתמקד וללמוד את נושא המשכנתאות והמסלולים השונים לעומק.

כמו כן, אם ההלוואה היא על סכום קטן יחסית, תוכלו לוותר על שירותיו של המומחה. אך, בכל מקרה חשוב מאוד לא לקבל את ההצעה הראשונה שהבנק נותן, לברר במספר בנקים ולהתמקח.

 

בחרו נכון

אם בחרתם לקחת יועץ משכנתאות, חשוב מאוד לוודא שמדובר במומחה בתחום. בדקו מהו הניסיון של יועץ המשכנתאות בכפר סבא שבחרתם בו. התמקדו בניסיון הספציפי הקשור בתחום המשכנתאות ולא בתחומי פיננסים אחרים. כמובן שהדרך הטובה ביותר לבחור היא מהמלצות, חשוב שהמלצות יהיו של אנשים שאתם סומכים עליהם ושאתם מכירים אישית.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו