יועץ משכנתאות בלוד

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בלוד
יועץ משכנתאות בלוד

בשעה טובה אתם עומדים בפני חתימה על חוזה לרכישת דירה, אך רגע לפני עליכם לקבל אישור עקרוני למשכנתא ולאחר מכן גם לקחת את ההלוואה המסובכת והחשובה ביותר שתדרשו לה בחיים. בדיוק בשביל לעזור לכם בכל התהליכים הללו ולהוזיל לכם בעלויות קיימים יועצי משכנתאות.

 

יועץ משכנתאות בלוד – השקעה חכמה

יועץ משכנתאות בלוד הינו המומחה הספציפי שיודע כל מה שצריך לדעת על משכנתאות. החל מכל סוגי המסלולים הקיימים, הריביות בשוק ועד לצפי לשינויים בריביות ובהצמדות בעתיד הקרוב.

התפקיד של יועץ המשכנתאות מתחלק למספר אלמנטים שהמטרה הסופית של כולם יחד היא ליצור לכם את תמהיל ההעסקה המתאים לכם ביותר והזול ביותר שינתן לקבל בשוק המשכנתאות בהתאם למצב הכלכלי והאישי שלכם. בכך, יועץ המשכנתאות עשוי להוזיל לכם את עלויות ההחזר החודשי וההחזר הכולל בסכומים של עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

בחינת העסקה – השלב המקדים

בשלב הראשון יועץ המשכנתאות בלוד יבצע הערכה של העסקה שאתם עומדים לבצע. הערכה זו דומה להערכה שהבנק יבצע ועל בסיס הערכה זו הבנק יגדיר האם להעניק לכם משכנתא, מהו אחוז המימון המקסימלי ומהי רמת הסיכון של הבנק כשהוא מעניק לכם את ההלוואה.

בחינת העסקה כוללת את העלות הכוללת של הנכס וההון העצמי הדרוש. נגזרת של מידע זה הינו סכום המימון המקסימלי שתוכלו לקבל. לעיתים הלווים הפוטנציאלים אינם יכולים לעמוד בהחזר חודשי התואם את סכום המימון המקסימלי וכך המימון עשוי לרדת והדרישה להון עצמי תעלה.

 

בניית תמהיל

לאחר בחינה של העסקה עצמה והבנה כי מדובר בעסקה שהלווים יוכלו לעמוד בה והבנק ככל הנראה יעניק אישור עקרוני למשכנתא הנדרשת. יועץ המשכנתאות בלוד מתקדם לשלב השני והוא בניית תמהיל המשכנתא.

תמהיל המשכנתא הינו החלוקה הפנימית להלוואות שונות שהלקוח ייקח כחלק מההלוואה הגדולה. התמהיל מתבסס על המסלולים הקיימים בשוק, רוב הבנקים מעניקים מסלולים דומים מאוד.

תמהיל המשכנתא יכול להיות בעל סיכון גבוה מאוד, במקרים בהם הוא צמוד למט"ח או למדד המחירים לצרכן. או לעומת זאת בעל סיכון נמוך, במקרה בו המסלול העיקרי הינו מסלול עם ריבית קבועה ושאינו מוצמד. רוב האוכלוסייה בוחרת בשילוב של מספר מסלולים ויצירה של תמהיל דינמי הכולל גם מסלולים בסיכון גבוה וגם כאלו בסיכון נמוך.

נוסף לסיכון בשינוי הריביות והגדלת הקרן, אל מול ההצמדה, התמהיל צריך להתאים לצפי העתידי של הלווים. למשל אם הלווים עשויים לקבל סכום כסף גדול בעוד X שנים, שווה להוסיף מסלול עם ריבית משתנה אשר ניתן יהיה לסגור אותו לאחר X השנים הללו. כמו כן, ישנה חשיבות לצפי שינויי המשכורות של הלווים.

שלב זה הינו השלב הראשון בו אתם צפויים לחסוך כסף זאת על ידי בחירה נכונה של תמהיל המשכנתא. היות ובחירה מסוכנת מדי או בטוחה מדי עשויה להגדיל את הריביות שתשלמו ובכך את העלות הכוללת של המשכנתא שלכם.

 

כל הבירוקרטיות מול הבנק

השלב הבא, הינו שלב הכאב ראש, מדובר בשלב בו נדרש לגשת לכל הבנקים למשכנתאות, להציג את התמהיל הנדרש ולבדוק מהם התנאים שכל בנק יעניק. לאחר מכן, נדרש לנסות להוריד את הריביות בין הבנקים השונים, אל מול הריביות הנמוכות ביותר שהתקבלו.

שלב זה נעשה כולו בידי יועץ המשכנתאות בלוד. יועץ המשכנתאות יוכל לקבל בשלב זה ריביות ותנאים טובים יותר מאלו שאתם תקבלו אם תדרשו למשימה לבדכם. זהו השלב השני בו יועץ המשכנתאות בלוד עשוי להוזיל לכם את עלויות המשכנתא באופן משמעותי.

 

שירותים נלווים ששווה להכיר

תהליך היועץ לפני לקיחת משכנתא יכול להיות שונה ולכלול רק חלק מהשלבים שתיארנו. ניתן לקחת יועץ משכנתאות בלוד רק לצורך בחינת העסקה או פגישת ייעוץ, כמו גם רק לצורך יצירת תמהיל משכנתא.

במקרים בהם תיקחו את השירות המלא ישנם יועצי משכנתאות אשר יעניקו לכם גם השוואת מחירים וטיפול בכל הקשור בביטוחי החיים והדירה שאתם נדרשים אליהם. אומנם מדובר על הליך בירוקרטי קצר יותר, אך מדובר בבונוס טוב שעשוי להוזיל לכם עלויות ולחסוך לכם זמן יקר.

 

יועץ משכנתאות בלוד – אל תשכחו אותו גם בשלב מחזור המשכנתא

יועץ משכנתאות בלוד ניתן לקחת גם לשלב מחזור המשכנתא ולא רק בעת לקיחת משכנתא חדשה. מחזור המשכנתא הינו תהליך אשר יכול לקצר, להוזיל ולשפר את תנאי המשכנתא שלכם באופן משמעותי. גם כאן, יועץ מומחה יוכל לעזור להוזיל את העלויות, לקצר את הבירוקרטיה ולחסוך לכם זמן רב.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו