יועץ משכנתאות בנס ציונה

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בנס ציונה
יועץ משכנתאות בנס ציונה

רכישת דירה בשנות ה-2000 בישראל נחשבת למשימה קשה, עם עלויות רבות אשר אינן נגמרות רק בעלויות הרכישה עצמה. עלויות רכישת הדירה כוללות בתוכן גם עלויות של עורך דין, שמאות, פתיחת תיק בבנק לצורך קבלת משכנתא וגם יועץ משכנתאות.

חלק מהעלויות הללו הן חובה ולא ניתן להימנע מהן, אך ישנן הוצאות כמו יועץ משכנתאות שרבים לא בטוחים אם כדי להם "לבזבז" על שירות זה את הכסף שלהם. אז כל האמת אודות יועצי משכנתאות וגם מתי באמת חשוב לפנות ליועץ משכנתאות.

 

יועץ משכנתאות בנס ציונה – גימיק או שירות נחוץ?

ישנם אנשים רבים שמאמינים שמקצועות כמו יועץ משכנתאות הינם מקצועות מומצאים אשר נוצרו לצורך אחד ויחיד, גניבה כחוק של כסף מאנשים שרק רצו לרכוש דירה בישראל. אך, הדעה השנייה אומרת שיועצי משכנתאות אומנם רוצים להרוויח את לחמם והדבר מובן וברור לחלוטין, אך הם גם יכולים להוזיל את עלויות המשכנתא באופן משמעותי וגם לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וטרחה.

 

רוצים לקבל משכנתא אבל לא יודעים כיצד לפעול?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

למי מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות בנס ציונה?

אין תשובה מדויקת האם חייבים לקחת יועץ משכנתאות בנס ציונה, ישנם מקרים בהם תוכלו להסתדר ללא כל בעיה ללא יועץ משכנתאות, אך קיימים גם מקרים, והם אינם מועטים, בהם יועץ משכנתאות לא רק יכול להוזיל את המשכנתא אלא גם להיות ההבדל שבין קבלת ההלוואה לדחייה על ידי הבנק.

אנשים רבים חושבים שהבנקים ידחו בקשה למשכנתא רק ממי שמעורב בחובות רציניים, פשט רגל או שאינו עובד כלל. אך כדוגמה נגדית נציג מקרה של זוג צעיר בתחילת שנות השלושים לחייהם. אחד מבני הזוג היה באמצע לימודי דוקטורט והתקיים על בסיס מלגה הניתנה לו מהמוסד האקדמאי בו למד. אך, בפנייה לבנק, האחרון טען כי מלגת מחייה אינה נחשבת להכנסה קבועה ולכן דחה את בקשת ההלוואה.

בפנייה ליועץ משכנתאות, הזוג הצליח להביא את האישורים הרלוונטיים והמתאימים בכדי שהבנק יוכל להתחשב במלגה זו בתור שכר לכל דבר. מקרים מהסוג יכולים לקרות גם במקרה של משכורת נמוכה יותר או ותק צר מדי בעבודה הנוכחית. יועץ משכנתאות טוב יוכל להקדים תרופה למכה ולעזור ללווה לקבל את המשכנתא הדרושה לו.

 

מהם השירותים שניתן לקבל אצל יועץ המשכנתאות?

מלבד העובדה שיועץ משכנתאות יכול לעזור בקבלת משכנתא במקרים חריגים, השירותים של יועץ המשכנתאות בנס ציונה מתאימים לכל מי שרוצה לקבל משכנתא והם כוללים את כל התהליכים הדרושים מרגע חתימה על החוזה לרכישה של הנכס ועד לקבלת המשכנתא עצמה.

השלב הראשונה הוא שלב בדיקת החוזה והמצב הכלכלי שלכם. פרטים אלו רלוונטיים מאוד לצורך יצירת תמהיל המשכנתא וגם לצורך קבלת האישור העקרוני מהבנק. השלב הבא הינו תכנון תמהיל המשכנתא בהתאם לפרטים האישיים שלכם, להוצאות שלכם ולהכנסות בהווה שלכם וגם להכנסות העתידיות שלכם.

השלב השלישי של הליווי הינו שלב המיקוח מול הבנקים ושלב החוזה מול הבנק.

 

כמה יעלה ליווי צמוד של יועץ משכנתאות?

התשלום על הליווי המלא תלוי בפרמטרים רבים הקשורים הן בסך המשכנתא שאתם רוצים לקחת והן בהגדרת הסיכון שהבנק יעניק לכם. ככל שגודל המשכנתא שלכם עולה והעסקה שלכם מסובכת יותר, כך תדרשו לתשלום רב יותר ליועץ המשכנתאות בנס ציונה. בדרך כלל ליווי מלא יעלה לכם כ-10 אלף שקלים.

חשוב לזכור כי ניתן לקבל גם רק חלק מהשירותים הניתנים אצל יועץ המשכנתאות בנס ציונה, למשל רק פגישת ייעוץ או בניית תמהיל משכנתא. הדבר מתאים למי שאינו חייב ליווי מלא ויכול לבצע את תהליך המיקוח מול הבנקים באופן עצמאי וטוב. העלות של שירותים אלו הינם כמה מאות עד כמה אלפי שקלים בודדים.

 

יועץ משכנתאות ומחזור משכנתא

אחרי קבלת המשכנתא ישנן 30 שנים בהן תדרשו להחזיר את ההלוואה. לאורך השנים הללו התנאים האישיים שלכם, הכלכליים וגם תנאי השוק עשויים להשתנות. כתוצאה מכך ייתכן שתרצו לבצע מחזור של המשכנתא.

מדובר על תהליך בו אתם מחזירים את כלל התשלום ולוקחים משכנתא חדשה במקום הקודמת. מחזור חכם של המשכנתא יכול להוזיל לכם את העלויות ולקצר לכם את משך תקופת המשכנתא במספר שנים. גם בתהליך זה מומלץ מאוד לקחת את שירותיו של יועץ משכנתאות. בשלב הזה יועץ המשכנתאות יוכל לספק לכם תנאים טובים יותר ולתכנן באופן הכי מוצלח את מחזור המשכנתא כך שתקבלו הצעה משתלמת ביותר.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו