יועץ משכנתאות בפתח תקווה

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בפתח תקווה
יועץ משכנתאות בפתח תקווה

ישנן פעמים רבות בחיים בהן אנו נפגשים עם סוגיות שאנחנו לא מבינים בהן כל כך הרבה אך בכל זאת צריכים להתמודד איתן. ואם אנחנו לא יודעים איך להתמודד איתן, התשובה לרוב תהיה אצל יועצים ומומחים באותו תחום אמור. כך גם כאשר מדובר במשכנתא שלכם. גם אם בעברכם חתמתם על משכנתא, המשכנתא הבאה ככל הנראה תהיה שונה, לא משנה כמה תנסו לעשות אותה זהה לקודמת.

 

מה זה משכנתא?

כמעט לכל מי שאתם מכירים יש או תהיה משכנתא, אבל האם אתם יודעים מה היא משכנתא? נעזרנו ביועץ משכנתאות מפתח תקווה כדי להבין. לפי היועץ, משכנתא היא הלוואה שסכומה גבוה, מחזירים אותה במשך שנים רבות ועד שההלוואה תוחזר במלואה, הנכס שרכשתם משועבד למלווה.

משכנתא היא הלוואה המורכבת מהסכום שלוויתם ונקרא "קרן" ומהריבית שמצטברת לאורך זמן על הקרן. הבנקים הם הנותנים הלוואת משכנתא. מאחר ומשכנתא היא הלוואה בסכום גבוה, החזרי המשכנתא מתפרסים על פני שנים רבות.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

איך זה בפועל עובד

לפי יועץ משכנתאות בפתח תקווה, הבנק שמלווה את המשכנתא רוצה להיות בטוח שתחזירו אותה במלואה כולל הריבית, ומגן על הסיכון שלו באמצעות רישום זכויותיו בטאבו על הדירה הנרכשת, עד לגובה של סכום המשכנתא. במילים פשוטות, לבנק יש בעלות חלקית על הדירה שלכם, עד לגובה הסכום שאתם צריכים להחזיר לו.

כשאתם מקבלים משכנתא, התהליך כולל רישום הערה בטאבו, על זכותו של הבנק בדירה, עד לגובה המשכנתא (שכאמור כוללת את הקרן והריבית).

 

מה צריך בכדי לקבל משכנתא?

לפי יועץ משכנתאות בפתח תקווה, הדבר העיקרי שצריך בשביל לקבל משכנתא הוא הון עצמי. עוד דרך של הבנק להגן על עצמו היא דרישה שלפחות חלק ממחיר הדירה, כמובן שעדיף שרוב מחיר הדירה, ישולם מהכסף של הקונים ולא מתוך הלוואת המשכנתא.

הבנק יעדיף שמשכנתא תהיה עד- 60% מעלות הדירה, או שהסיכון הגבוה יתבטא בריבית גבוהה שהבנק ידרוש. אם המשכנתא נמוכה מ- 45% ממחיר הדירה, הסיכון יורד וגם לכך יכול להיות ביטוי בריבית, כלומר ירידה של הריבית מטה. ניתן לקבל משכנתא שגובהה עד 75% ממחיר הדירה, אבל תמורת ריבית גבוהה.

זה כמעט כל מה שצריך בשביל משכנתא, הדבר הנוסף הוא ביטוח משכנתא הכולל ביטוח מבנה לנכס שרכשתם וביטוח חיים ללווים.

 

משך המשכנתא

תקופת משכנתא היא בעצם משך הזמן בו תחזירו את הלוואת המשכנתא ואת הריבית על המשכנתא. כיום, בנק ישראל מגביל את תקופת המשכנתא ל- 30 שנה. אין הגבלה מפורשת על גילו של הלווה, אבל הבנקים מעדיפים לווים שגילם מאפשר ביטוח חיים למשכנתא, כאלו שסביר שימשיכו לעבוד ולהרוויח עד תום החזרי המשכנתא.

יחד עם עליית גיל הלווה, הבנק עשוי להגדירו כלווה בסיכון ולדרוש ריבית גבוהה יותר.

 

מה זה אומר?

בכדי להבטיח לעצמכם מציאת יועץ משכנתאות בפתח תקווה לדוגמה, יועץ שהוא באמת איכותי ומקצועי אתם צריכים  דבר ראשון להבין מהי הכשרתו והשכלתו של יועץ המשכנתאות. יועצי משכנתאות רבים החלו את דרכם בעולם הפיננסים תחת הבנקים השונים בישראל.

יועצים העובדים עבור הבנק למעשה משווקים משכנתאות עבור הבנק, כלומר המעסיק שלהם הוא הבנק בו הם עובדים ולא משקיעים את המאמץ שלהם עבור לקוחות הבנק אלא אם זה תואם את גישת הבנק. עם הזמן רבים היועצים שהחלו להבין שהם מעדיפים לעזור לאלו שלא מבינים במשכנתא, רוצים להתחיל חיים חדשים אבל לא יודעים כיצד. היועצים עברו לצד השני של המתרס והחלו בייעוץ פרטי.

 

יועץ משכנתאות בפתח תקווה – חיפוש היועץ

חיפוש יועץ משכנתאות בפתח תקווה יכול להוביל אתכם ליועצים מקצועיים שיודעים את העבודה, מכירים את סוגי מסלולי המשכנתא השונים, הריביות ואחוזי המימון. יועץ מקצועי ידע לפי הנתונים שלכם, תוך כדי שיח משותף, לעזור לכם לבנות את התמהיל משכנתא הנכון עבורכם, הן מבחינת פריסת השנים והן מבחינת ההחזרים המתאימים לכם, אותם תשלמו מידי חודש.

גם אם אתם לא מכירים יועץ משכנתאות מומלץ, אין זה אומר שלא תוכלו להגיע ליועץ הנכון. במרכז הארץ אמנם יושבים משרדי יועצים רבים, אולם הסינון שלכם ימשיך לפי הרקע של אותו יועץ, רמת שביעות הרצון של לקוחות עבר ממנו, רמת היחס שהוא מקדיש לכם וכמובן אסור לשכוח את הניסיון המקצועי שלו. כל אלה יעזרו לכם למצוא את היועץ הנכון לכם מכל.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו