יועץ משכנתאות בקרית אונו

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בקרית אונו
יועץ משכנתאות בקרית אונו

תהליך לקיחת משכנתא הינו רק צומת אחד בהליך הבירוקרטי והיקר שנקרא רכישת דירה. הרוב הכמעט מוחלט של אזרחי מדינת ישראל אשר ירצו לרכוש דירה, ואין חשיבות אם מדובר בדירה ראשונה או בדירה להשקעה, יידרשו לקחת משכנתא. כך הפכה המשכנתא לאחת ההלוואות הנפוצות והחשובות ביותר בחיי היום יום שלנו. אחת הדרכים לבצע את התהליך נכון ולהוזיל משמעותית את העלויות היא פנייה ליועץ משכנתאות.

 

יועץ משכנתאות בקרית אונו – כל האמת

אחת המחשבות הרווחות בישראל היא שכל בעל מקצוע מנסה לדפוק אותנו וככל הנראה שרבים מכם חושבים כך גם על יועצי המשכנתאות. אך, צריך לזכור שהדרך העיקרית של יועצי המשכנתאות בקרית אונו להשיג לקוחות הינן המלצות אישיות, מה שנקרא מפה לאוזן. ואף אדם אשר לא קיבל את מבוקשו (הוזלה בתנאי המשכנתא), כנראה שלא ימליץ על אותו יועץ. לכן, תזכרו, יועץ משכנתאות טוב, ידאג לאינטרסים שלכם כדי שאתם תהיו מרוצים ותביאו לו לקוחות חדשים.

 

רוצים לקבל משכנתא לדירת חלומותיכם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי ליועץ מהבנק

ישנם סוגים שונים של יועצי משכנתאות, הסוג הראשון הינו יועץ של הבנק. התפקיד שלו הוא לייצר לכם תמהיל משכנתא ולהדריך לגבי התהליך שיתרחש עד לחתימה על המשכנתא. לעומתו יועץ משכנתאות פרטי, דואג גם לאינטרס שלכם. אין לו מחויבות לאף בנק, אלא להפך יש לו מחויבת אליכם, להשיג לכם את הריביות והתנאים הטובים ביותר שאפשר. לכן, עדיף לפנות ליועץ משכנתאות בקרית אונו, לצורך יצירת התמהיל ולכל הליך ליווי המשכנתא.

 

לקוחות מסובכים – מי הם ולמה חשוב שיפנו ליועץ משכנתאות בקרית אונו?

רבים חושבים שלקוחות מסובכים הינם אך ורק אלו שהסתבכו באופן משמעותי, שאין להם כסף כלל או שהם פשטו רגל. אך צר לי לבשר לכם כי כמעט כל אדם או תא משפחתי יכולים להיות מוגדרים בתור לקוחות מסובכים.

הקבוצה הזו מכילה בתוכה את כל מי שהבנק יגדיר בתור בעל סיכון גבוה לא לעמוד בהחזרים החודשים. בנוסף למקרים הברורים מעליהם של אנשים הנמצאים בחובות מול הוצאה לפועל, אנשים שפשטו רגל או מי שאינו עובד תקופה ארוכה, ניתן להוסיף לרשימה אפילו סטודנטים המתקיימים ממלגות מחייה, אנשים שעברו מספר רב של עבודות בשנים האחרונות ואפילו אדם שהוחזרו לו 10 צ'קים בשנה האחרונה.

חלק מן המקרים הללו אינם מעידים כלל על היכולת הכלכלית של אותו אדם או תא משפחתי לעמוד בהחזרים החודשיים הן בהווה והן בעתיד, הם במקרים רבים קשורים יותר לפן הבירוקרטי והרגולטורי של הבנק.

ליועצי משכנתאות בקרית אונו יש את הידע המלא על הבירוקרטיות והרגולציה שהבנק מגדיר לפיהן את הקבלה או הדחייה של הבקשה שלכם למשכנתא, כך הוא יודע להכווין אתכם לפרטים הדרושים מצד אחד ולשינויים הנדרשים לכם מנגד ובכך להיות ההבדל בין אישור המשכנתא שלכם לדחייתה.

 

כל השירותים שניתן לקבל

יועצי המשכנתאות מספקים מגוון רחב של שירותים בהליך קבלת המשכנתא, אפשרות ראשונה הינה ליווי מלא וצמוד החל מבדיקת העסקה ועד לשלב חתימת החוזה מול הבנק. אפשרות נוספת היא פגישת ייעוץ יחידה עם הלקוח, והיא מתאימה למי שאינו מרגיש שיש לו צורך בליווי מלא אלא רק צורך בהכוונה קלה.

אפשרות שלישית היא בחירה בשירות של בניית תמהיל משכנתא ללא ליווי צמוד. בדרך כלל יועץ משכנתאות בקרית אונו יוכל לספק לכם לבחירתכם את הליווי הצמוד או את אחד מהשירותים האחרים.

 

מהו תמהיל המשכנתא

תמהיל המשכנתא הינו אוסף מסלולי ההלוואות אשר חיבורן יחדיו יוצר לבסוף את הלוואת המשכנתא כולה. התמהיל משתנה בין לקוח ללקוח והוא צריך להיות מותאם להכנסות הנוכחיות, לצפי הכלכלי של הלווה (הן מבחינת הכנסות והן מבחינת הוצאות) וגם לאופי והרצון של הלווה לקחת הלוואה מסוכנת יותר או פחות.

יועץ משכנתאות בקרית אונו יוכל להתאים לכם את התמהיל לצרכים שלכם ובהתאם לתנאים הטובים ביותר שיש בשוק.

 

השוואה – החלק החשוב ביותר בתהליך

השלב האחרון הינו שלב ההשוואות בין הבנקים השונים. זהו שלב שהוא בעיקרו בירוקרטי וארוך. כך שיועץ משכנתאות בקרית אונו יכול קודם כל ולפני הכל לחסוך לכם הרבה מאוד זמן של טלפונים ופגישות עם נציגי הבנק. בנוסף לכך, השוואה זו יכולה להוזיל את הריביות באופן משמעותי, בעיקר כשמגיע יועץ משכנתאות שיש לו יכולת וכוח מיקוח רב יותר מזה של הלקוח הפרטי.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו