יועץ משכנתאות בקרית מלאכי

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בקרית מלאכי
יועץ משכנתאות בקרית מלאכי

בשעה טובה הגעתם לשלב המתיש האחרון בדרך לדירה, חתימה על משכנתא. אך רגע לפני שאתם קופצים לבנק שנמצא מטר מהבית וחותמים שם על חוזה שאתם לא כל כך מבינים עם תנאים שכנראה יכולתם לקבל הרבה יותר טובים, עצרו ופנו לכל הפחות לשיחת ייעוץ עם יועץ משכנתאות.

 

יועץ משכנתאות בקרית מלאכי – חסכו והרבה

הדבר העיקרי שחשוב לזכור כשבוחרים יועץ משכנתאות בקרית מלאכי הינה העובדה שהמטרה העיקרית של כל מומחה מהתחום היא לחסוך לכם. אם אתם תחסכו, אתם תהיו מרוצים ותביאו את חבריכם וכך היועץ יקבל עוד לקוחות וכולם מרוצים. לכן, לאורך כל התהליך יועץ המשכנתאות יעשה כל שיש ביכולתו ובהתאם למצב הכלכלי שלכם להוריד לכם את הריביות ולהעניק לכם את התנאים הטובים ביותר.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

כל המקומות בהם יועץ משכנתאות בקרית מלאכי יכול לחסוך לכם בכסף

הליך לקיחת המשכנתא מתחלק למספר שלבים שבכל אחד מהם ניתן לחסוך כסף רב אשר מגיע מתשלום הריביות.

השלב הראשון הינו הכרת העסקה והמצב הכלכלי שלכם. ישנם מקרים בהם עדיף לפתוח חסכון קיים ולהוריד את אחוז המימון מהבנק, בצורה זו אתם גם מורידים את הריביות (כי אתם נחשבים ללקוח פחות מסוכן) וגם מקטינים את הקרן.

השלב השני הינו של התמהיל, זהו שלב מבלבל מאוד שאם בוחרים בו את המסלולים הלא נכונים עשויים לשלם הרבה יותר מהדרוש.

המשכנתא הינה הלוואה הבנויה ממספר הלוואות קטנות יותר, כל הלוואה כזו נקראת מסלול. המסלולים שונים אחד מהשני בריביות ובהצמדה וניתן גם לקחת מסלולים שונים לתקופות זמן שונות. יועץ משכנתאות בקרית מלאכי יוכל לבנות לכם תמהיל המתאים לתנאים הכלכליים שלכם בהווה עם התחשבות בתוכניות העתידיות שלכם (הרחבת עסק או רצון לרכוש דירה נוספת להשקעה).

כמו כן, חשוב בתהליך זה לתת את הדעת גם למצב הכלכלי העולמי ולתנודות המתרחשות במדדים השונים, בריביות בעולם וגם במט"ח. כל אלו יכולים לעזור לבנות תמהיל יציב שאינו מסוכן מדי אך גם עם ריביות יחסית משתלמות. בנייה נכונה של התמהיל תוביל אתכם לחסכון של מאות שקלים בחודש ועשרות אלפי שקלים לאורך המשכנתא כולה.

השלב האחרון בו יועץ משכנתאות בקרית מלאכי יכול לחסוך לכם כסף (ואפילו רב) הינו שלב הבנקים. זהו השלב בו פונים לכל בנקי המשכנתאות ומבקשים לקבל את ההצעה שלהם. לאחר מכן ואל מול ההצעה הטובה ביותר ניתן להתחיל להתמקח ובכך לקבל ריביות טובות יותר.

 

ומה לגבי זמן?

פרמטר נוסף, שרבים אינם נותנים עליו את הדעת הינו נושא הזמן. חתימה על משכנתא הינו תהליך בירוקרטי רב מאוד. הוא דורש זמן וסבלנות. אם תבחרו לעשות את המהלך הזה בעצמכם, תדרשו לפנות לבנקים לצורך קבלת אישור עקרוני למשכנתא, לאחר מכן תדרשו לפנות אליהם לשלב ההתמקחות ולחזור אליהם מספר פעמים עד לקבלת ההצעה האחרונה.

חסכון נוסף בזמן שיעניק לכם יועץ משכנתאות בקרית מלאכי מגיע גם מהליך הלמידה של כלל מסלולי המשכנתא ודרך תכנון ההלוואה. לרובנו אין רקע רחב בתחום המשכנתאות ולכן אם נרצה לבנות את תמהיל המשכנתא לבד, בצורה שתחסוך לנו כסף ותתאים לנו. נצטרך להשקיע זמן לא מועט בלמידת התחום, הבנת הצרכים שלנו והבנת השוק.

כמו כן, חלק מהחברות מעניקות גם שירותים נלווים כמו השוואת ביטוחים. תוספת של שירותים יכולה לחסוך לכם טלפונים ובירורים רבים.

 

מי חייב יועץ משכנתאות?

בגדול, אין חובה לשכור יועץ משכנתאות בקרית מלאכי, אך מעבר לעובדה שיועץ משכנתאות עשוי לחסוך לכם הרבה זמן וגם הרבה כסף, הוא גם עשוי להיות ההבדל שלכם בין קבלת המשכנתא לדחייה של הבנק. הבנקים אינם מעניקים את המשכנתאות באופן גורף ומהיר, הם בודקים לעומק את יכולת ההחזר של הלקוח, את המצב הכלכלי הנוכחי שלו, את היסטוריית האשראי ואף את המקצוע ויכולת ההתקדמות של הלקוח.

יועץ משכנתאות טוב יודע להכווין לפרמטרים שהבנק דורש, להודיע מראש על מאמורות אפשריות וגם למצוא דרכים לעקוף או לטפל בהן.

 

יועץ משכנתאות בקרית מלאכי ומחזור משכנתא

רבים חושבים שהשלב האחרון בתהליך לקיחת המשכנתא הינו שלב חתימת החוזה והתחלת ההחזרים. אך, ממש לא כך הדבר. בפועל, לאורך כל שנות המשכנתא ההלוואה משתנה אל מול הנתונים החיצוניים של הבנק או הכלכלה הישראלית/ עולמית.

אל מול זה, חשוב מאוד לבחון את תנאי המשכנתא במהלך כל תקופת ההחזרים ולבדוק האם ישנן סיטואציות בהן מחזור משכנתא הינו ההליך החכם והמשתלם. גם בשלב זה ניתן להיעזר ביועץ משכנתאות בקרית מלאכי, לצורך בניית התמהיל החדש וגם לצורך שלב המיקוח מול הבנק.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו