יועץ משכנתאות בראש העין

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בראש העין
יועץ משכנתאות בראש העין

אנשים רבים לא בוחנים בכובד ראש את נושא המשכנתא, מגיעים לבנק הראשון ששומעים עליו וחותמים אצלם. החלטה פזיזה זו עשויה לעלות לכם מאות שקלים בחודש ועשרות עד מאות שקלים לאורך כל שנות המשכנתא שלכם. כדי להימנע מטעויות אלו חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות מומחה.

 

מה תפקידו של יועץ משכנתאות בראש העין

התפקיד של יועץ המשכנתאות הוא רחב מאוד והוא כולל בתוכו את הליווי של הלקוח לאורך כל הליך לקיחת המשכנתא, החל מהאישור העקרוני ועד החתימה בבנק ואף לאחר מכן.

ראשית, יועץ משכנתאות טוב יבדוק את העסקה שאתם צפויים לבצע, הוא יבדוק את הנתונים הכלכליים שלכם הכוללים את ההון העצמי שברשותכם, את ההכנסות השוטפות שלכם וגם את ההכנסות העתידיות שלכם הצפויות להיות לכם. על בסיס נתונים אלו יועץ המשכנתאות בראש העין יבחן האם אתם צפויים לקבל אישור עקרוני למשכנתא מהבנקים השונים וגם יקבל אישור זה בשבילכם.

בשלב הבא עוברים לתמהיל המשכנתא, זהו בפועל אוסף מסלולי המשכנתא שעל בסיסם אתם תשלמו את ההחזר החודשי. כל מסלול שונה בריבית ובהצמדה. כמו כן, ישנם מסלולים שהריבית בהם קבועה ויש אלו שהריבית משתנה. את התמהיל יש לתכנן בהתאם לאופי וליכולת הכלכלית בהווה ובעתיד של הלקוח.

חשוב מאוד להכניס לשיקולים אודות תמהיל המשכנתא גם נתונים כמו העלאה צפויה בשכר, פתיחה של חסכונות וקרנות השתלמות ואף התרחבות של המשפחה. תמהיל טוב המתאים לצרכים שלכם יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בהחזרי המשכנתא.

השלב האחרון הינו השלב מול הבנק, בשלב זה נעשה המיקוח מול הבנקים השונים עד לקבלת ההצעה הטובה ביותר וחתימה מול הבנק.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

השירותים שתקבלו אצל יועץ משכנתאות בראש העין

בחירה של שירות אצל יועץ משכנתאות בראש העין אינו מחייב אתכם לבחור במסלול "הכל כלול" של התהליך. ניתן לקבל גם רק חלק מהשירותים הניתנים על ידי יועץ המשכנתאות.

אפשרות אחת הינה קיום של פגישת ייעוץ בלבד, התנאים של פגישה כזו משתנים בין יועץ ליועץ, אך היא יכולה להתאים למי שאינו בטוח כי הוא חייב את שירותיו המלאים של יועץ המשכנתאות אלא רוצה בעיקר להתייעץ ולקבל הכוונה.

אפשרות נוספת היא שירות של בניית התמהיל בלבד, במצב זה אתם תבצעו את התהליכים מול הבנקים בהתאם לתמהיל שיבנה באמצעות יועץ המשכנתאות. באפשרות של תהליך מלא, אתם תקבלו פגישת ייעוץ, בניית תמהיל וגם את כל ההליך מול הבנק. במקרים מסוימים גם ניתן לקבל הצעות מחיר וטיפול בתחום הביטוחים הדרושים כבטוחה למשכנתא.

 

לקוחות "מסובכים" – כשיועץ משכנתאות הוא כמעט חובה

יועץ משכנתאות אינו מוגדר כשירות שחובה עליכם לקחת לפני לקיחת המשכנתא, אתם יכולים לגשת לבנק גם באופן עצמאי. אך, ישנם סוגים מסוימים של לקוחות המוגדרים מסובכים ובמידה והם יפנו לבנק לבדם, הבנק עשוי לדחות אותם, אך פנייה נכונה עם יועץ משכנתאות בראש העין עשויה לאפשר להם לקחת את המשכנתא.

לקוחות כאלו יכולים להיות מי שחריג מבחינת גיל, מי שחריג מבחינת נכס או מה שנפוץ ביותר הינו מי שחריג מבחינה כלכלית. ההגדרה "חריג מבחינה כלכלית" היא רחבה מאוד והיא כוללת בתוכה גם אנשים שפשטו רגל או נמצאים בחובות מול הוצאה לפועל. וגם במקרים "פשוטים" יותר של אלו שרק התחילו לעבוד או סטודנטים המקבלים מלגות.

בכל מקרה בו אתם לא בטוחים האם אתם עומדים בדרישות הבנק חשוב מאוד לכל הפחות לפנות לפגישת ייעוץ. זה עשוי להיות ההבדל בין קבלה או דחייה של בקשת המשכנתא שלכם.

 

מתי ניתן לוותר על יועץ משכנתאות בראש העין?

כמובן שישנם אלו שאינם חייבים לקחת יועץ משכנתאות, אך חשוב לזכור שיועץ משכנתאות יכול להוזיל לכם את העלויות גם אם אתם מקרה קלאסי ופשוט.

אם בחרתם לחסוך את העלויות של יועץ המשכנתאות חשוב מאוד שתלמדו את נושא המשכנתאות לעומק, תבינו את כל סוגי המסלולים השונים ויותר חשוב מכך אל תשכחו לפנות לכל הבנקים ולבצע סקר שוק. לאחר מכן, אל תשכחו להתמקח. אנשים שאינם מתמקחים ובוחרים בהצעה הראשונה שקיבלו עשויים לשלם מאות שקלים יותר בחודש.

 

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי ליועץ שניתן מהבנק

ברוב הבנקים ישנו תפקיד של יועץ משכנתאות, התפקיד של יועץ המשכנתאות בבנק דומה לזה של יועץ משכנתאות פרטי. אך, ההבדל העיקרי מגיע מהעובדה שהאינטרס של יועץ משכנתאות בראש העין הינו הרווח שלכם, כשהאינטרס של יועץ משכנתאות מהבנק הינו הרווח של הבנק. כמובן שיועץ פרטי רוצה להרוויח גם בעצמו, אך אם אתם תהיו מרוצים אתם תביאו אליו לקוחות חדשים וכך הוא ירוויח פי 2.

יועץ בבנק, יבנה לכם תמהיל וייתן את הריביות על פי הנתונים במשק, ללא התמקחות ועם רצון לרווח של הבנק.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו