יועץ משכנתאות ברמלה

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות ברמלה
יועץ משכנתאות ברמלה

המשכנתא הינה ההלוואה הגדולה והארוכה ביותר שרוב האוכלוסייה תידרש להתמודד איתה לאורך החיים. מדובר בהלוואה שתשפיע על היכולת שלכם לרכוש דירה בהווה ועל ההוצאות החודשיות שלכם למשך עשרות השנים הבאות. לכן, להגיע לפגישה מול הבנק לא מוכנים יכולה להיות טעות שתעלה לכם אלפי שקלים. ובדיוק לצורך כך ישנם יועצי המשכנתאות.

 

יועץ משכנתאות ברמלה – הדרך שלכם לחסוך אלפי שקלים במשכנתא

יועץ המשכנתאות ברמלה הינו הגורם במקצועי ביותר בתחום המשכנתאות. מדובר על מומחה אשר מכיר לעומק את תחום המשכנתאות, את השוק, את ההיסטוריה של הריביות וגם את הצפי לעתיד בתחום. ניתן לקחת יועץ משכנתאות לחלק מתהליך לקיחת המשכנתא או לתהליך המלא, בכל מקרה גם ייעוץ קצר עם יועץ משכנתאות עשוי להוזיל לכם את עלויות ההחזר החודשי וההחזר הכללי בעשרות אלפי שקלים.

החיסכון מגיע משני כיוונים, הכיוון הראשון הינו בנייה נכונה של תמהיל המשכנתא והכיוון השני הינו קבלת תנאים אופטימליים וריביות טובות יותר.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

משכנתא – הלוואה שהיא לא סתם

לפני שנבחן את כל התפקידים והשירותים שניתן לקבל אצל יועץ משכנתאות חשוב להבין מהם העקרונות של המשכנתא שהופכות אותה להלוואה כזו מסובכת ומצריכות את השימוש בשירותיו של יועץ משכנתאות ברמלה. ראשית המשכנתא הינה הלוואה בסכומי כסף גדולים מאוד, בדרך כלל מדובר על מאות אלפי ועד מיליוני שקלים. נוסף לכך, המשכנתא ניתנת כנגד עירבון בצורת הדירה הנרכשת, שהוא הבטוחה של הבנק להחזרת ההלוואה.

אלמנט נוסף הגורם למשכנתא להפוך להלוואה סבוכה הינה העובדה שמדובר על הלוואה המוחזרת לאורך עשרות שנים. במהלך הזמן הזה המצב הכלכלי והאישי של הלווים משתנה וכך גם המצב הכלכלי הכללי במדינה, דבר שעשוי להשפיע משמעותית על הריביות בהלוואה.

האלמנט האחרון הגורם למשכנתא להיות הלוואה כה סבוכה הינה העובדה שבפועל מדובר על צירוף של מספר הלוואות קטנות יותר. אלו נקראות מסלולי המשכנתא וכל אחד מהם הוא ייחודי בתנאים, בריביות ובהצמדות שלו.

 

מגוון שירותים במקום אחד

יועץ המשכנתאות ברמלה מעניק מספר רחב של שירותים, את חלקם ניתן לקבל כשירות בודד וחלקם מגיעים בתוך החבילה הכוללת של שירות יעוץ המשכנתא.

השלב הראשון (שיכול להיות גם כפגישה בודדת בלבד) הינו פגישת ייעוץ ובחינה של התאמת העסקה למצב הכלכלי שלכם ולדרישות של הבנק. חשוב להבין כי לבנק ישנם חוקים ברורים מאוד לאחוזי מימון מקסימליים הניתנים לכל לקוח. אלו תלויים בכמה פרמטרים, הראשון שבהם הינו סוג העסקה (האם מדובר בדירה ראשונה, שיפור דיור או רכישת נכס להשקעה).

הפרמטר השני קשור ביכולת ההחזר החודשית של הלקוח שאינה יכולה לעלות על חלק מוגדר מההכנסות של אותו אדם. לכן, לפני שניגשים לבנק לבקשת אישור עקרוני למשכנתא, יועץ המשכנתאות יבחן את כלל הנתונים ויבדוק האם יש ברשותכם את היכולת לקבל את אחוז המימון הדרוש לכם.

בשלב השני, נדרשת בנייה של תמהיל המשכנתא, מדובר על השילוב בין המסלולים השונים ומשך ההחזר בכל הלוואה. אין תמהיל משכנתא יחיד וטוב לכל אדם ותא משפחתי. יש להתאים את התמהיל בהתאם לנתוני ההווה ועם מחשבה ותכנון עתידי של היכולות הכלכליות, הצמיחה וכן השינויים המשפחתיים האפשריים.

 

יועץ משכנתאות ברמלה, מקצוען שמתמקח בשבילכם

השלב השלישי והלא פחות חשוב, הינו שלב המיקוח מול הבנקים. בשלב יועץ המשכנתאות יפנה לבנקאי המשכנתאות השונים עם כל הנתונים הדרושים ועם התמהיל שנבנה לכם ויבקש לקבל הצעות מחיר. אל מול אלו הוא יוכל להתמקח ולנסות להוריד את הריביות ולשפר את התנאים.

חשוב לזכור, תהליך זה ניתן לעשות גם פרטנית ואין חובה שיועץ משכנתאות ברמלה יהיה הנציג שלכם מול הבנק. אך, ליועץ המשכנתאות ישנו יתרון בולט שאין לאדם הפרטי. מדובר על כוח המיקוח, יועץ המשכנתאות ברמלה מגיע לבנק בדרך כלל מספר פעמיים רב בשנה, כל פעם עם לקוח אחר. הבנק יודע שאם הוא יעניק את התנאים הטובים ביותר, לקוחות נוספים של אותו יועץ יגיעו אליו גם כן.

 

בחירה נכונה של יועץ משכנתאות ברמלה

החלק החשוב ביותר בתהליך מבחינת הלקוח הינה בחירה נכונה של יועץ המשכנתאות. יועץ משכנתאות ברמלה יכול לעלות עד עשרות אלפי שקלים, אך בחירה של יועץ מומחה, איכותי, בעל המלצות טובות, יוכל לחסוך לכם עשרות ועד מאות אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא. זאת בנוסף לחסכון משמעותי בזמן שלכם.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו