יועץ משכנתאות ברמת השרון

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות ברמת השרון
יועץ משכנתאות ברמת השרון

רכישת דירה היא תהליך ארוך אשר מתחיל בחיפוש הדירה המושלמת ונגמר בחתימה על משכנתא שתלווה אתכם לעשרות השנים הבאות של חייכם. כפי שחשוב לכם מאוד לבחור בדירה המושלמת ולוודא שהחוזה הוגן, כך חשוב מאוד גם לבחור את המשכנתא "המושלמת" ויתרה מכך, להבין בדיוק מהי ההתחייבות שעליה חתמתם.

 

יועץ משכנתאות ברמת השרון – כשהשקעת כסף משתלמת

יועץ משכנתאות ברמת השרון הינו האדם במקצועי ביותר בתחום המשכנתאות. כשבוחרים ביועץ מומחה עם ניסיון רחב ורב שנים ניתן לחסוך כסף רב, זמן רב ולא פחות חשוב מכך להבין בדיוק מול מה אתם מתמודדים במהלך החתימה על חוזה המשכנתא וגם לאורך השנים עם החזרי המשכנתא.

ליועץ המשכנתאות יש 3 תפקידים בהליך לקיחת המשכנתא, השלב הראשון הוא שלב בדיקת העסקה ובדיקת הפרטים האישיים והכלכליים של הלקוח. השלב השני הוא שלב בניית התמהיל והשלב האחרון הוא השלב הבירוקרטי מול הבנקים.

 

רוצים לקבל משכנתא כמו שתמיד חלמתם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

מתי נכון לפנות ליועץ משכנתאות ברמת השרון?

אחרי שמצאתם דירה שמתאימה לצרכים שלכם אך לפני חתימת החוזה. הסיבה לכך מגיעה משני כיוונים, הכיוון הראשון הינו מכיוון של עצה. לעיתים יועצי משכנתאות, בשל העובדה שהם חיים את עולם הנדל"ן, רכישת והשכרת הנדל"ן בארץ, הם מכירים פרויקטים בעיתיים, קבלנים בעיתיים או מיקומים בעייתיים.

ישנם מקרים בהם לקבלנים אין בנק מלווה או שפרויקט מסוים עבר בין מספר קבלנים ואלו נורות אדומות שאנחנו כאנשים פרטיים לא בהכרח נדע.

הסיבה השנייה לפנות ליועץ משכנתאות ברמת השרון לפני החתימה על החוזה הינה העובדה שמומלץ מאוד שיועץ המשכנתאות יהיה זה שיעשה את הבירור מול הבנקים לגבי האישור העקרוני. הסיבה לכך מגיעה מהעובדה שברגע שפניתם לבנק מסוים ואתם אינכם עומדים בתנאים שלו, אתם מחוקים שם (לפחות עד שתעמדו בתנאים).

אך, פנייה של יועץ המשכנתאות ולאחר בדיקה של כל הפרטים שלכם והתאמת הנתונים לצרכים שלכם ולדרישה של הבנק, תגביר את הסיכוי שלכם לקבל את האישור. אם תחתמו על חוזה (מול אדם פרטי או מול קבלן) ולא תוכלו להעמיד את הכסף אתם עשויים להגיע למצב של הוצאה לפועל וחובות פיגורים.

 

התמהיל – תצטרכו לחיות איתו ל-30 שנה הקרובים

כפי שאמרנו, השלב הבא הינו בניית התמהיל, תהליך זה ניתן לעשות גם באופן עצמאי, אך ליועץ משכנתאות ברמת השרון יש הרבה ידע שלכם אין גם לגבי הפרטים הקטנים של כל מסלול וגם אודות הרקע הכלכלי שמשפיע על אותם פרמטרים של ההלוואה.

תמהיל טוב הינו כזה המתחשב גם בהוצאות וההכנסות שלכם כיום וגם בכזה המתייחסת להכנסות העתידיות שלכם ולשינויים שצפויים להתרחש. למשל אם שניכם הורים עובדים ואתם צפויים להביא ילד לעולם, ייתכן שתרצו שאחד ההורים יוריד את אחוז המשרה שלו. לעומת זאת אם הלווה הינו סטודנט והוא צפוי לסיים את הלימודים בעוד מספר שנים, ההכנסה שלו צפויה לעלות.

 

הריביות – אחוז אחד בריבית שווה הרבה כסף

בהלוואות קטנות שינויים באחוזי הריבית הם לא בהכרח משמעותיים, אין הבדל גדול בין אם תקבלו ריבית של 3% או 3.1%. אך, בהלוואה גדולה כמו הלוואת המשכנתא גם 0.1% מהריבית צפוי להשפיע באופן משמעותי מאוד ההחזר החודשי וגם על ההחזר הסופי שתדרשו לו.

הריביות תלויות במספר פרמטרים, הראשון הינו מצב הריביות בשוק, השני הינו סוג המסלול שבחרתם והשלישי הינו רמת הסיכון שאתם מהווים לבנק. ככל שאתם נחשבים ללקוחות מסוכנים יותר, כך אתם צפויים לקבל ריביות גבוהות יותר.

הדרך היחידה להוריד את אחוז הריבית שתקבלנו הינו התמקחות וביצוע השוואה בין בנקים שונים. כמובן שניתן לעשות זאת גם לבד, אין שום חובה לבצע תהליך זה עם יועץ משכנתאות. אך, מדובר בהליך בירוקרטי אשר יגזול מכם זמן רב ולכן זה נחמד מאוד שגורם שלישי עושה זאת במקומכם.

כמו כן, ליועץ משכנתאות ברמת השרון יש יתרון עליכם כאדם פרטי. היתרון מגיע מכוח המיקוח שלו כשיש לו לקוחות רבים שיכולים להגיע לאותו בנק אם הוא יציע את הריביות הטובות ביותר.

 

יועץ משכנתאות ברמת השרון ומשכנתא בחלקים

ישנם סוגים שונים של משכנתאות הנחשבות מסובכות יותר ובמקרים כאלו ההמלצה לקחת יועץ משכנתאות ברמת השרון עולה משמעותית. דוגמה לכך היא משכנתא בחלקים.

מדובר על משכנתא בה אתם חותמים על כל הסכום ועל תמהיל המשכנתא אך לוקחים את ההלוואות בפעימות. חלק מהריביות עשויות להשתנות לפי מצב השוק ברגע לקיחת המשכנתא. לכן במקרה כזה חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ משכנתאות ברמת השרון ולקבל ממנו את התמהיל הטוב ביותר עבורכם בהתחשב בשינויים אפשריים בשוק המשכנתאות, בממד המחירים לצרכן ובריבית הפריים.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו