ייעוץ משכנתאות למסורבים

תוכן עניינים
ייעוץ משכנתאות למסורבים
ייעוץ משכנתאות למסורבים

פניתם לבנק או כלכל גוף מימוני אחר על מנת לקבל משכנתא אך נתקלתם בסירוב? לא מדובר בגזרה משמיים ויש לכם כיצד לטפל בכך – הלכה למעשה, פניה לקבלת ייעוץ משכנתאות למסורבים עשוי להטות את הכף בין אי קבלת המשכנתא הנכספת ובין לאו. ייעוץ משכנתאות למסורבים שיינתן מטעם מומחים לייעוץ משכנתאות עשוי להוות כלי אפקטיבי עבור רצונכם לקבל משכנתא כדי להבטיח עתידכם. רוצים לדעת עוד? כדאי שתקראו.

 

רוצים לקבל משכנתא כמו שתמיד חלמתם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

ייעוץ משכנתאות למסורבים – למה שהבנק יסרב לתת משכנתא?

ישנן לא מעט סיבות שבגינן הבנק או הגוף המימוני מהם ביקשתם משכנתא סירב לבקשתכם, על חלק מהסיבות הללו נעמוד להלן:

 

הכנסות שלא דווחו

לעתים, אנשים שמעוניינים לבקש משכנתא נמצאים במצב פיננסי שדווקא מצדיק את בקשתם למשכנתא – כלומר, שיכולתם הפיננסית לעמוד בתשלומי הלוואת המשכנתא היא טובה. יחד עם זאת, לעתים, יש למסורבי משכנתא הכנסות שלא דווחו – על פי הוראותיו של בנק ישראל, לא יכול הבנק או הגוף המימוני ממנו ביקשתם משכנתא להתייחס להכנסות הללו.

 

בעיות משפטיות

ככל שהנכס שלגביו הנכם מעוניינים לבקש את המשכנתא נמצא תחת סוגיה / בעיה משפטית כזו או אחרת, ייטה הבנק או הגוף המימוני ממנו ביקשתם את המשכנתא לסרב לבקשתכם.

 

עיקולים בנכס

עיקולים על הנכס עשויים להניא את הבנקים מלהעניק הלוואה לרכישת הנכס, שכן במשכנתא, ישועבד הנכס נושא ההלוואה עבור הבנק.

 

דירה מחולקת

לעתים, על אף האיסור לעשות כן, מפצלים אנשים דירות – בנקים יעדיפו שלא להכניס ראש בריא אל מיטה חולה ויבחרו לדלג על מתן משכנתא עבור רכישת נכס שהינו דירה מחולקת.

 

בעיות בבנק

לקוח שיש לו בעיות או היסטוריה בעייתית עם הבנק, עשוי, מטבע הדברים, להיות מסורב משכנתא. בעיות אלה מסתכמות בכניסות רבות למינוס, דירוג אשראי, צ'קים שחוזרים ועוד.

 

דירוג בנקאי

לכל אדם יש נתוני אשראי בבנק – אלו, מתבססים על פרמטרים רבים ושונים אשר באים לשקלל את מידת יציבותו הפיננסית של הלקוח. הלכה למעשה, כאשר הלקוח נמצא בדירוג בנקאי גבוה – יקבל בהתאם הלוואות בתנאים משתלמים יותר ואף יחס מועדף. מאידך, במקרה בו הלקוח הינו בעל דירוג אשראי נמוך, הוא עשוי להיות מסורב לקבלת הלוואות כאלה ואחרות – ביניהן, הלוואות משכנתא. במצב מעין זה נדרש ייעוץ משכנתאות למסורבים.

 

אילו פרמטרים משפיעים על הדירוג הבנקאי

חריגות אשראי; גובה המינוף של הלקוח; איחור בתשלום חובות; היעדר פירעון הלוואה; צריכה; תפקיד ותחום מקצוע; רציפות בעבודה; גובה המשכורת; קיומם של הליכים בהוצאה לפועל ועוד.

 

ייעוץ משכנתאות למסורבים עבור מבוגרים

ככלל, יעדיף הבנק או גוף מימוני אחר להעניק משכנתא למבקשים שבמהלך חיי המשכנתא, לא יעבור גילם את גיל 75. בהתאם לכך, ובשל הסיכון הרב שנשקף ממבקשי משכנתא מבוגרים – נוקטים הבנקים במשנה זהירות רב יותר ביחס למבקשי משכנתא אחרים; על כן, הסיכוי כי אדם מבוגר יסורב למשכנתא הינו, באופן יחסי, גבוה יותר. כתוצאה מכך, ייתכן וכדאי לשקול קבלת ייעוץ משכנתאות למסורבים.

 

ייעוץ משכנתאות למסורבים עקב משכנתא ממונפת

הבנקים, בדרך כלל יסרבו למתן משכנתא כאשר גובה ההחזר החודשי הנדרש על פי תנאי המשכנתא עולה על 40% מהכנסתו החודשית של המבקש; זאת, אף על פי שמבחינה חוקית, מותר לבנקים לאשר משכנתאות עד 50% מגובה ההכנסה החודשית של המבקש.

לא זו אף זו, הבנקים רשאים לתת מימון עד לגובה של 75% מגובה הנכס בעת רכישת דירה ראשונה. קרי, אם הנכס עולה 2 מיליון ש"ח – יהיה רשאי הבנק להעניק למבקש הלוואה בגובה של 1.5 מיליון ש"ח.

 

ייעוץ משכנתאות למסורבים – אל תוותרו עדיין, יש מה לעשות

ייעוץ משכנתאות למסורבים שיינתן על ידי יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי עשוי להטות את הכף בין קבלת סירוב נוסף ובין קבלת המשכנתא המיוחלת. יועץ משכנתאות בקיא בטיעונים ובהגה המקצועית הדרושה כדי להתמודד עם פקיד הבנק, כך שהפעם, אינכם עומדים לבדכם מול גורם גדול וחזק, אלא עם איש מקצוע שרצונו הוא לסייע לכם לקבל את המשכנתא לאחר שסורבתם לקבלה בעבר.

 

ייעוץ משכנתאות למסורבים הינו עבודה שדורשת מחשבה רבה

אל תתפשרו על פחות מן הטוב ביותר, על זהותו ומידת מומחיותו ומקצועיותו של יועץ המשכנתאות שלכם יש השפעה אדירה על ההסתברות שתקבלו את המשכנתא כבר בפעם הראשונה; או לחלופין, על כך שתקבלו משכנתא מן הבנק או הגוף המימוני לאחר שכבר סורבתם לקבלת משכנתא בעבר.

 

פעולת מנע

אתם לא חייבים להגיע למצב שבו סורבתם לקבלת משכנתא ואז לפנות לייעוץ משכנתאות למסורבים, אלא עומדת באפשרותכם למנוע מצב זה מראש; הלכה למעשה, כבר מן הפעם הראשונה בה אתם מבקשים משכנתא, שכרו את שירותיו של יועץ משכנתאות – כך, במידה וקיים סיכוי כי הבנק יסרב למתן המשכנתא, הוא יקטן משמעותית מעצם נוכחתו וסיועו של יעוץ המשכנתאות.

 

האם סירוב משכנתא הוא סופי?

כמובן שלא, סירוב משכנתא אינו גזרה משמיים ולמעשה ניתן לקבל משכנתא גם לאחר שהמבקש קיבל סירוב לקבלת המשכנתא. כמו כן, ייעוץ משכנתאות למסורבים לקבלת משכנתא עשוי להטת את הכף בין קבלת משכנתא לבין לאו.

 

למה מבקשי משכנתא מקבלים סירוב משכנתא

אנשים עשויים לקבל סירוב לקבלת משכנתא בגין שלל סיבות – ביניהן סירוב בשל דירוג אשראי, סירוב בשל גיל מבוגר, סירוב בשל בעיות משפטיות בנכס ועוד.

 

האם יועץ משכנתאות יכול לעזור בהתמודדות עם סירוב משכנתא

כמובן שכן, יועץ משכנתאות בכלל ויועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי בפרט עשוי להוות כלי הכרחי בעת התמודדות עם סירוב משכנתא. הלכה למעשה, יסייע לכם יועץ המשכנתאות להשיג מן הבנק משכנתא גם לאחר שסורבתם לקבלה מלכתחילה.

 

פנו אלינו

קיבלתם סירוב לקבלת משכנתא? קבלת ייעוץ משכנתאות למסורבים עשוי להיות אחד הכלים החשובים ביותר שיעזרו לכם להתמודד עם השלכות הסירוב וכפועל יוצא, לקבל משכנתא שתסייע לכם לתכנן את המשך חייכם ועתידכם.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו