ייעוץ משכנתא חינם – האם כדאי?

תוכן עניינים

כאשר לוקחים משכנתא לא חייבים להשתמש בשירותיו של יועץ משכנתאות, אבל זה כדאי. יועץ משכנתא יכול לחסוך לך אלפי שקלים במשכנתא וגם להימנע משגיאות שנעשות בתום לב. כמו כן, יועץ משכנתאות יעזור לכם לנהל את הפרוצדורה של הגשת המסמכים מול הבנק ויחסוך לכם את הכאב ראש והריצות. זוגות רבים מבינים שכדי להתמודד עם הליך לקיחת המשכנתא מול הבנקים, כדאי שיהיה יועץ משכנתאות שילווה אותם. יועץ המשכנתאות צריך להיות מקצועי מאד, בעל ידע נרחב בתחום המשכנתאות, בעל כישורי ניהול משא ומתן ויכולת לייצג את בני הזוג מול הבנק בתהליך לקיחת המשכנתא. כמו כן, הוא צריך להילחם עבורם על התנאים שהבנק נותן, כך שיהיו אופטימליים עבור מצבם האישי, הפיננסי והכלכלי של בני הזוג. במאמר זה נפרט מה האם ייעוץ משכנתא חינם שווה או לא כדאי? מה תפקידו של יועץ המשכנתאות? איך צוות היועצים של משכנתא טיל יכולים לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים במשכנתא? וממה להיזהר כאשר מציעים לכם ייעוץ משכנתאות בחינם. המשיכו לקרוא.

ייעוץ משכנתא חינם – שווה או לא כדאי?

יועץ משכנתא הוא יועץ פרטי ששכרתם מרצונכם והוא הגורם שעוזר לכם לקחת את המשכנתא באופן בטוח ובצורה המתאימה לכם ביותר. ישנם יועצי משכנתאות מטעם הבנק שאת השירות שלהם הבנק נותן בחינם! אולם, דעו לכם שאלו אינם יועצים אובייקטיביים, אלא אנשי מכירות של הבנק, שמייצגים אותו ומנסים למכור לכם את הסחורה שהבנק מציע (ולכן גם שירותיהם ניתנים לכם בחינם).

כאשר אתם עומדים בפני תהליך של לקיחת משכנתא, וודאו שבחרתם שיעמוד לצדכם יועץ משכנתאות אובייקטיבי שאתם סומכים עליו שידאג לנהל עבורכם את כל הפרוצדורות מול הבנקים השונים. הוא הגורם שיבטיח שתשיגו את התוצר האופטימלי עבורכם. לכן אל תתפשרו על קבלת ייעוץ משכנתאות בחינם, כי זה עלול לעלות לכם ביוקר.

מהו יועץ משכנתאות מוסמך ומה הוא עושה?

יועץ משכנתאות עוסק בתחומים פיננסיים רבים, בין תפקידיהם של יועצי המשכנתאות:

  1. בניית תמהיל משכנתא מותאם עבורכם – יועץ המשכנתאות של הבנק בדרך כלל יבנה עבורכם תמהיל שמשרת את הבנק, אולם לא את הכיס שלכם. יועצי משכנתא פרטיים, כמו היועצים של משכנתא טיל, יבנו עבורכם תמהיל משכנתא איכותי.
  2. ליווי בתהליך לקיחת המשכנתא – תשתדלו לא לגשת לבנק לבד, אלא לקבל ייעוץ וליווי של יועצי המשכנתאות שלנו. אנחנו נוכל להוזיל עבורכם את הריביות באופן משמעותי, כי חבל שתשלמו לבנק כל כך הרבה כסף שיכול להישאר אצלכם בכיס. אנו יודעים להתמקח מול הבנקים ולהוזיל עבורכם את הריביות.
  3. הבנק לא אישר לכם את המשכנתא? ניגש עבורכם לגופים חוץ בנקאיים ונעזור לכם להשיג מימון משכנתא.
  4. סקר שוק משכנתאות – לא בוחרים במשכנתא הראשונה שמציעים לכם, אלא עושים סקר שוק בין הבנקים, מחליטים על המסלול המתאים מבין מבחר של מסלולים, עד שמוצאים את המשכנתא הכי מתאימה עבורכם.

יועצי המשכנתאות של משכנתא טיל יעניקו לכם ליווי מלא כולל עזרה בהכנת המסמכים והגשתם לגופים הפיננסיים, השגת אישורים ואגרות, ניהול משא ומתן כדי לבחור עבורכם את המסלול האידיאלי, להוזיל לכם את הריביות ולהשיג את התנאים הכי טובים בשבילכם.

האם ייעוץ משכנתא בחינם באמת יכול לחסוך אלפים?

אין ספק שייעוץ משכנתא בחינם באמת מפתה, במיוחד אם יש לכם תקציב מצומצם או אם אתם רק בתחילת הדרך. אולי כדאי גם לשקול ייעוץ חינם אם יש לכם משכנתא פשוטה מאוד ואינכם זקוקים לעזרה רבה בהחלטה שלכם. עם זאת, אם יש לכם צרכים מורכבים יותר או אם אתם מחפשים מישהו שיכול לספק תמיכה שוטפת, אז תשלום עבור ייעוץ משכנתאות מקצועי עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. אנו ממליצים לא להקל ראש בייעוץ משכנתאות, הוא יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים במשכנתא.

איך בוחרים יועץ משכנתאות?

בחרו יועץ משכנתאות שאתם סומכים עליו, שיהיה אמין ומקצועי שילווה אתכם בתהליך לקיחת המשכנתא או מחזור המשכנתא. יועץ שיהיה שם עבורכם לכל דבר שתצטרכו, שיעזור לכם למקסם את המשכנתא וייעץ לכם גם מעבר לשעות הפעילות. בחרו ביועץ משכנתאות שידע “לתרגם” עבורכם את המונחים הפיננסיים לשפה שתוכלו להבין באמת מה המשמעות עבורכם. יועצי המשכנתאות שלנו במשכנתא טיל עומדים לשירותכם בכל עת ויעניקו לכם את המעטפת המקצועית לה אתם זקוקים.

מי מציע ייעוץ משכנתא בחינם?

מגיעים אלינו לקוחות שמספרים לנו שהבנק הציע להם יועץ משכנתאות בחינם. חברים, מי שמציעים ייעוץ משכנתא בחינם הם בדרך כלל גופים בעלי אינטרס. אם הבנק הציע לכם יועץ משכנתאות בחינם, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לחשוד לפני קבלת ההחלטה. ועובדה שאתם קוראים את המאמר הזה, כי ברור לכם שהבנק לא מחלק ייעוצים חינם, אלא “יועצי המשכנתאות” שהבנק מציע הם אנשי המכירות שלו.

ייעוץ משכנתאות בחינם – האומנם?

אל תוותרו לעצמכם, תפנו ליועץ משכנתאות אובייקטיבי שיעזור לכם להשיג את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. יועץ משכנתאות של הבנק עוזר לבנק להשיג את המשכנתא הכי טובה עבורו ולא באמת אכפת לו מהכיס שלכם. אלא האינטרס שלו לדחוף לכם את הריבית הגבוהה ביותר, במסלולים הכי רווחיים עבורו. כמו כן, הבנק נמדד לפי יעדים, כמה מכירות של משכנתאות הוא מבצע ומה הרווח שלו, בעוד יועצי המשכנתאות שלו מתוגמלים באמצעות תמריצים שונים.

יועץ משכנתאות פרטי הוא יועץ שאתם בחרתם, הוא יועץ אובייקטיבי שמשרת את הצרכים שלכם ומייצג אתכם. לו יש באמת את האינטרס לבחור את המשכנתא הכי משתלמת עבורכם.

פנו עוד היום ליועצי המשכנתאות של משכנתא טיל, חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו