כמה עולה יועץ משכנתאות

תוכן עניינים
כמה עולה יועץ משכנתאות
כמה עולה יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות זה עניין לא זול, המחיר עשוי לעשות ההבדל בין קבלת משכנתא בתנאים סבירים לקבלת המשכנתא בתנאים מעולים. במחירי ייעוץ משכנתאות לא כדאי לחסוך, כדי שהזול לא יהפוך ליקר. כך גם מחירי הייעוץ משתנים לפי הניסיון והמיומנות של יועץ המשכנתאות וגם לפי סוג התיק ומורכבותו. לכן, לשירותים שונים מטעם יועצי משכנתאות שונים יהיו עלויות ומחירים שונים. עליכם לדעת, שישנם המון פרמטרים המשפיעים על הסכום אותו תתבקשו לשלם ליועץ המשכנתאות על כך שילווה אתכם בעת לקיחת המשכנתא. מה טווח המחירים? ואיזה מחיר נחשב ליקר או זול? במאמר שלפניכם.

 

מחירון ייעוץ משכנתאות

מחירו של ייעוץ משכנתאות עשוי לנוע בין 750 ש"ח עד 10,000 ש"ח ומעלה – זאת כתלות בשירות של יועץ המשכנתאות, בקשרים וברמה המקצועית שלו. לאנשים שונים צרכים שונים, כל אדם נזקק לשירות ומידת סיוע שונה, ככל שנדרש מתן שירות רב יותר, המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם. להלן נעמוד על ההיבטים העיקריים לפיהם נקבע מחיר ייעוץ משכנתאות על ידי יועץ משכנתאות.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאים מצוינים?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

הפרמטר שמשפיע על המחיר תיאור הפרמטר מדד ההשפעה על המחיר

הוותק של יועץ המשכנתאות

ככל שיועץ המשכנתאות מנוסה יותר, כך גם המחיר שיגבה מחר בעד השירות שלו יהיה גבוה יותר בהתאם. הלכה למעשה, מומלץ לכל אחד לבחור ביועץ משכנתאות כמה שיותר מנוסה – שכן ככל שהינו מנוסה יותר, כך הסיכוי שיסגור לכם עסקה טובה יותר גדל באופן יחסי. יתרה מכך, ככל שיועץ המשכנתאות שלכם ותיק ומנוסה יותר, יתכן וקנה לעצמו כבר מעמד בקרב הבנקים השונים, כך שנוצרו ביניהם קשרי אמון ועבודה שיחזקו את עמדתכם מול הבנק.
  • יועץ משכנתאות מתחיל עולה 500-5,500 ש"ח.
  • טווח המחירים של יועץ משכנתאות מנוסה הוא 1,000-15,000 ש"ח.

משך הליווי בלקיחת המשכנתא

ככל שהשירות שתקבלו מיועץ המשכנתאות יתפרס על משימות רבות וזמן רב יותר, כך המחיר שיגבה יהיה גבוה יותר. כפי שנאמר לעיל, לכל לקוח הצרכים שלו, יש לקוחות שזקוקים לסיוע מסיבי ומעמיק יותר ויש כאלו שצריכים לסיוע פשוט וקל יותר – ככל שסיוע מיועץ המשכנתאות הינו גדול יותר, כך הסכום שתשלמו בעד שירותיו יהיה גבוה יותר.
  • המחיר לחודש של ייעוץ משכנתאות 5,000 ש"ח.
  • העלות לשלושה חודשי ליווי של יועץ משכנתאות 15,000 ש"ח.

מחיר של פגישת ייעוץ בודדת

פגישת ייעוץ בודדת נמשכת כשעה. השירות שתקבלו מיועץ המשכנתאות בפגישת הייעוץ הוא בחינת מצבכם הפיננסי ועל פיו מתן המלצה באשר לתמהיל המשכנתא המיטבי והיעיל ביותר עבורכם. לא זו אף זו, יועץ המשכנתאות יקפיד גם לתת לכם טיפים חשובים בעת התמודדות עם הבנקים או גופים ממנים אחרים בבקשת המשכנתא.
  • טווח העלויות של פגישת ייעוץ בודדת בין 500-750 ש"ח ליועץ מתחיל.
  • טווח המחירים ליועץ משכנתאות מנוסה 1,000-1500 ש"ח לפגישה אחת.

מחיר של בניית תמהיל משכנתא

בתהליך זה יבנה עבורכם יועץ המשכנתאות את תמהיל המשכנתא אותו תציגו לבנק בעת הבקשה. יחד עם זאת, חשוב לציין כי מומלץ להיעזר ביועץ המשכנתאות גם בשלבים מתקדמים יותר, שכן בניית התמהיל בלבד עשויה ביום פקודה לא להחזיק מים מול הבנק.
  • בניית תמהיל משכנתא על ידי יועץ משכנתאות ימשך בין 2-3 פגישות ויסתכם בדרך כלל בסכום של בין 2,000 ש"ח ועד 3,000 ש"ח.

מחיר קבלת ליווי מלא מיועץ משכנתאות

ליווי מלא הוא הדובדבן של הקצפת בשירותי יועצי המשכנתאות ומחירו בהתאם, מגיע לסכום הנע בין 5,000 ל – 10,000 ש"ח. יחד עם זאת, עליכם להכיר כי ליועצי משכנתאות שונים ישנן גישות שונות לגבי מה נחשב ליווי מלא.

בדקו שהנכם מקבלים ליווי

החלטתם שאתם פונים ליועץ משכנתאות שיבנה עבורכם תמהיל משכנתא? מעולה! הפקידו, טרם שכירת שירותיו, האם במסגרת שירותיו תהיו זכאיים לקבל ממנו סיוע והמלצות נוספות בטלפון ללא תשלום נוסף. כאמור לעיל, הסיוע הנוסף הזה עשוי, ביום פקודה, להיות קריטי ביותר עבורכם.

ליווי בכל ההליך

יועץ המשכנתאות ילווה אתכם בכל הליך לקיחת המשכנתא, מתחילתו ועד סופו. ליווי זה יכלול גם את הליך החתימה על המשכנתא וגם את שלב מתן הביטחונות.

ליווי עד החתימה על ביטחונות

מדובר במעין "גישת אמצע", יועץ המשכנתאות ילווה אתכם עד הרגע בו אתם חותמים על ביטחונות – קרי, חתימה על ביטוח חיים, ביטוח מבנה, ייפויי כוח מטעם נוטריון ועד רישום ברשם המשכונות. החיסרון הוא שהעברת הכסף מן הבנק אל מוכר הנכס הוא הליך שתצטרכו לעבור אותו לבד.

ליווי עד מתן האישור למשכנתא

הליווי הדל ביותר – הלכה למעשה, ילווה אתכם יועץ המשכנתאות עד שמאשר לכם הבנק את המשכנתא. החיסרון הברור הוא שהטיפול בביטחונות והעברת הכספים יהיה תחת טיפולכם.

מחירי קיצון

לעתים, עלות יועץ המשכנתאות עשויה להיות גבוהה מהנורמה המצוינת לעיל; מדובר בכל אותם מקרים בהם קיימת בעיה כלשהי בקבלת האישור לקבלת המשכנתא מן הבנק. מצב שכזה עשוי להתרחש כאשר מבקש המשכנתא הינו בעל עבר פיננסי בעייתי אשר הבנק אינו שש לאשר לו את המשכנתא בשל הסיכון הכלכלי הנשקף ממנו.

פנו אלינו ליועצים של משכנתא טיל

יועץ משכנתאות עשוי להפוך את חווית לקיחת המשכנתא לחוויה הרבה יותר נעימה ופשוטה. יתרה מכך, קיבלת סיוע וייעוץ מיועץ משכנתאות עשוי לחסוך לכם, בסופו של דבר, עשרות ומאות אלפי שקלים בשל תנאי משכנתא טובים יותר מאלו שהייתם סוגרים אילו הייתם מתמודדים עם הבנק לבדכם. פנו אלינו עוד היום כדי לקבל ייעוץ משכנתאות מקצועי מטעם היועצים הטובים והמנוסים ביותר.

פגישת ייעוץ תעלה בין 500 ש"ח ל – 1000 ש"ח.

בניית תמהיל משכנתא תעלה בין 2000 ש"ח ל -3000 ש"ח.

ליווי מלא על ידי יועץ משכנתאות יעלה בין 5,000 ש"ח ל -10,000 ש"ח.

התשובה הפשוטה היא כן, קבלת ייעוץ משכנתאות עשוי להגיע לאלפי שקלים, אך החיסכון במשכנתא שהינכם עשויים לקבל בשל קבלת ייעוץ המשכנתאות עשוי להתגלם בעשרות ואף, לעתים, במאות אלפי שקלים.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו