למה להשוות ולרכוש ביטוח עם Trusty?

תוכן עניינים
למה להשוות ולרכוש ביטוח עם Trusty
למה להשוות ולרכוש ביטוח עם Trusty

עולם הביטוחים מכיל סוגי ביטוחים שונים הכולל מונחים שאיננו מכירים וזה עשוי להיות מרתיע. הרי לעשות ביטוח מהווה פעולה חשובה אמנם למצוא סוכן ביטוח מהימן שיבטיח לי מחירים ושירות מקצועי איננה דבר מובן מאליו. יש המון מידע שנמצא באינטרנט שיכול לסייע לכם ואחד ממאגרי המידע היעילים יותר על עולם הביטוח הוא Trusty.

למה כדאי לרכוש ולהשוות מחירים עם Trusty? על מאגר סוכני הביטוח, מגזין הביטוח של Trusty ומידע נוסף על ביטוחים:

 

לרכוש ביטוח עם Trusty – השוואת מחירים

אחד הפיצ'רים היותר משמעותיים של Trusty  הינו המחשבון החכם באמצעותו ניתן לחשב ולהשוות מחירים של שירותי ביטוח המוצעים על ידי סוכנים שונים. ניתן לחשב מחירים עבור ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח בריאות וביטוח משכנתא ובקרוב מאוד גם ביטוח נסיעות וביטוח רכב.

באמצעות נתונים ייעודיים לצורך חישוב מחירי ביטוח המתאימים לצרכים שלכם תוכלו להשתמש במנגנון השוואת המחירים של Trusty שיציע לכן באופן מיידי מגוון אופציות אטרקטיביות לרכישת ביטוח לפי הצורך שלכם.

 

רוצים לקבל משכנתא אבל לא יודעים כיצד לפעול?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

לרכוש ביטוח עם Trusty – מאגר סוכני ביטוח מוסמכים

אתר Trusty עובר עם מספר של חברות ביטוח אותם בדק ומציע לכם דירוגים שונים ומידע רלוונטי על אותם חברות ביטוח.

תוכלו למצוא באתר מאגר גדול ואיכותי של סוכני ביטוח המתמחים במספר שירותי ביטוח. במקום שתתחילו לחפש עצמאית ותלכו בהכרח על החברות ביטוח הגדולות יותר במשק תוכלו להשתמש במאגר של Trusty  שמצמצם לכם את מספר האפשרויות באורח יעיל ועושה את החיים שלכם קלים יותר.

 

מגזין הביטוח של Trusty – מאמרים מקצועיים על עולם הביטוח

אם הכליים הפרקטיים שTrusty  מציעים לכם לא מספיק, תוכלו למצוא המון תוכן מקצועי וחינמי על נושאים שונים הקשורים בעולם הביטוח. מגזין הביטוח של Trusty מכיל מאמרים שונים כגון מאמרים על מה זה ביטוח ואיך משיגים, ביטוח רכוש לדירה, מהו ביטוח מבנה משכנתא, כיסוי נזק טבע במקרה של ביטוח מבנה ועוד.

לפני שאתם בכלל מתחילים לחשוב על שירות ביטוח שתשלמו עבורו בסופו של דבר אתם יכולים להתחיל בקריאת מאמרים שייתנו לכם מידע שימושי שיעניק לכם ביטחון רב יותר לגשת לקראת רכישת פוליסת ביטוח.

 

אילו ביטוחים ניתן להשוות לרכוש בTrusty?

ישנם מספר ביטוחים העשויים להיות רלוונטיים עבורכם. כרגע ביטוח נסיעות וביטוח רכב לא רלוונטיים אמנם תוכלו למצוא מידע ושירותים במגוון ביטוחים שונים:

 

ביטוח בריאות

במידה ואתם מחפשים לבטח את עצמכם לאורך עשרות שנים מעבר למה שקופות החולים מציעות לכם, ביטוח מפני מחלות, פציעות וכל מה שלא כלול בביטוח הממלכתי הממוצע. פרמיית הביטוח נקבעת על פי קריטריונים רפואיים וניתן למצוא על כך מידע נוסף באתר Trusty.

 

ביטוח דירה

ביטוח דירה מבטח אתכם מפני נזקים מינוריים או משמעותיים שיקרו לדירה עקב אירועים כגון שריפה, רעידת אדמה, נזילה, אסון טבע ועוד. אירועים אלו שאמנם בעלי סיכון קטן להתרחשות עשויים בהחלט לקרות ולתפוס אתכם לא מוכנים ולכן ביטוח דירה עשוי להיות כאן קריטי.

ביטוח דירה פרטי יכול להיות גם לתכולת הדירה או ביטוח צד ג' במידה ומישהו נפצע בעת שהייה בדירתכם. תוכלו למצוא מידע נוסף על ביטוח הדירה והצעות מחיר באתר Trusty.

 

ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא הינו ביטוח המורכב מביטוח חיים וביטוח מבנה. ביטוח זה מוגדר כחובה במידה ואתה רוצה לקחת הלוואת משכנתא מהבנק. ביטוח המבנה וביטוח החיים במסגרת ביטוח משכנתא דומים במהותם לביטוחים פרטיים אמנם הם כפופים לגובה הלוואת המשכנתא וכספי הפיצויים במקרה של ביטוח חיים יועבר ישירות אל הבנק ככיסוי חוב המשכנתא הנותר.

הבנק ממנו אתם לוקחים משכנתא יציע לכם שירותי ביטוח מטעם סוכן הביטוח עימם הם עובדים אמנם רצוי ומומלץ לעשות ביטוח בשוק הפרטי המציע מגוון רחב של אפשרויות העשויות להיות אטרקטיביות עבורכם.

 

למה חשוב לרכוש ביטוח באמצעות סיוע מקצועי כמו Trusty?

שוק הביטוח בישראל גדול מאוד, רווי בתחרות ולכן אין סיבה שתרכשו ביטוח בו תקבלו שירות לא יעיל או שתשלמו פרמיה גבוה יותר ממה שאתם צריכים לשלם. Trusty הינו אתר שמתמחה בכל עולם הביטוח ובין אם תעיינו במאמריו המקצועיים, תשוו בין מחירים וסוכני הביטוח הנמצאים במאגר או שבסופו של דבר אפילו תרכוש באמצעותו ביטוח, אתם תצאו מורווחים.

 

תבקרו באתר של Trusty ותבדקו בעצמכם!

אנחנו מקווים שהצלחנו לתת לכם קצת מידע רלוונטי על ביטוח וTrusty המציע סיוע עיוני ופרקטי בכל מה שקשור להחלטה שלכם אם והיכן לרכוש ביטוח בתחום חיים כזה או אחר.

אתם מוזמנים גם להיכנס לאתר ולקרוא בעצמכם. תתחילו רק מלקרוא כמה מאמרים במגזין או לשחק קצת עם מחשבון לחישוב מחירים. תעיינו במאגר סוכני הביטוח, תקראו על חברות הביטוח השונים עם האתר ותראו בעצמכם כמה מידע רלוונטי נמצא למצוא שם.

תחום הביטוח עשוי להיות אירוע מרתיע לרבים מאיתנו אמנם הדרך הטובה להתמודד עם זה היא להיעזר בגורמים מקצועיים המתמחים בדיוק בדברים שאתם לא צריכים באמת להתעסק יותר מדי. מבחינתכם, אתם רק רוצים לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר.

תיכנסו לאתר, תצברו מידע ומאחלים לכם הצלחה רבה בהמשך!

ניתן למצוא מאמרים בתחום הבריאות, הדירות, נסיעות, הלוואות וכל מה שקשור לסוגי הביטוח השונים.

ניתן לקבל הצעות מחיר על ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וביטוח חיים.

ניתן למצוא ב-Trusty מחשבון שייתן לכם לפי המידע האישי שלכם הצעות ביטוח המותאמות אליכם.

תוכלו למצוא מידע על חברות או סוכני הביטוח, דירוג, פרטים ליצירת קשר והצעות מחיר.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו