יועץ משכנתאות בצפת

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות בצפת
יועץ משכנתאות בצפת

אתם בתחילת הדרך, התחלתם את תהליך המשכנתא ואתם רואים שהוא מעט יותר מורכב ממה שציפיתם לו. אולי אתם רק בתהליכים של החשיבה על אם לקחת משכנתא ואתם תוהים אם לעשות זאת לבד או באמצעות יועץ משכנתאות מקצועי בצפת.

במאמר זה נדבר כאן על מה יועץ משכנתאות אמור לעשות בשבילכם, כיצד שירות של יועץ יסייע לכם, למה יועץ פרטי ולא יועץ מטעם הבנק ואיך אנחנו בוחרים את יועץ המשכנתאות מצפת שלנו? לאחר קריאת המאמר תקבלו קצת מושג על תחום ייעוץ המשכנתאות:

 

יועץ משכנתאות בצפת – בשביל מה צריך יועץ?

יועץ משכנתאות בצפת הוא הוא אדם אשר אמור להיות בעל ידע רחב בכל מה קשור לתחום המשכנתאות והעובדה הממשית מול הבנקים. לקיחת משכנתא מהווה תהליך בה לוקחים חלק חלקים נרחבים מהאוכלוסייה בישראל ורובם אינם מעורים בנושא או בכלל מעוניינים בכך.

לשם כך יש את יועצי המשכנתאות. אבל מה בפועל יועץ משכנתאות בצפת יעשה עבורך?

 

רוצים לקבל משכנתא בפריסה מעולה?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

בדיקת כדאיות לקיחת משכנתא

ראשית תוכלו להגיע אל יועץ המשכנתאות עם התוכנית שלכם לקניית הדירה עליה תצטרכו לקחת משכנתא. לפני תחילת התהליך עצמו יועץ המשכנתאות יוכל לציין בפניכם אם העסקה שאתם רוצים לבצע הינה אפשרית מבחינת מצבכם הכלכלי בהווה (הון עצמי קיים) ובעתיד (הכנסות כיום והכנסות בעתיד).

 

מעבר על תמהיל המשכנתא

ביחד עם יועץ המשכנתאות תוכלו לוודא ביחד איזה תוכנית אמורה להתאים לצרכים שלכם מבחינת תשלומי ריבית שאתם תוכלו לשלם ותקופת הזמן שתגדיר את תקופת המשכנתא. יועץ המשכנתאות אמור יהיה לדעת לקחת את המידע הזה ולהפיק לכם משכנתא מהבנקים שתתאים לצרכים האישיים שלכם.

 

ניהול משא ומתן מול הבנקים

כמובן, את העבודה השחורה, יבצע יועץ המשכנתאות שאמור כבר להכיר את הבנקים ואת העבודה מולם, הוא יידע אילו תנאים בדיוק הוא יכול ריאלית להשיג לכם, הוא ידע מה להגיד ומה לבקש ובסופו של דבר יעשה את מה שאתם כל הנראה לא תרצו להתעסק בו על הצד הטוב ביותר

 

האם אני באמת זקוק ליועץ משכנתאות בצפת?

כל אחד יכול לקחת משכנתא עצמאית או אפילו להיעזר ביועץ המשכנתאות החינמי מטעם הבנק. ניתן למצוא המון מידע אצל חברים, משפחה וכמובן שיש המון מידע באינטרנט, ברשתות החברתיות, קבוצות פייסבוק, פורומים ייעודים על משכנתא ובלוגים כלכליים.

בהחלט ניתן לעשות הכל לבד אם יש לכם את הזמן, האנרגיה ואם כמובן ואתם סומכים על עצמכם.

 

ההבדל ביום יועץ משכנתאות של הבנק ליועץ משכנתאות פרטי

אז למה לא בעצם לקחת יועץ מטעם הבנק אם השירות מוצע לי בחינם? למה לא לחפש יועץ משכנתאות פרטי בצפת?

ובכן הסיבה לכך שהיא בחינם היא מסיבה פשוטה: האינטרסים של היועץ היא למכור כמה שיותר משכנתאות, שאמנם יהיו בעלי תנאים מסוימים המתאימים ללקוחותיו אך עד מידה מסוימת מכיוון שהאינטרסים של יועץ המשכנתאות יהיה לסייע לבנק ולא ללקוחות עצמם.

יועץ משכנתאות פרטי תכליתו ונאמנותו היא אך ורק כלפיכם וחוץ ממקרים חריגים אין סיבה לחשוב שיש לי אינטרס לא לסייע לכם ורק לכם.

 

באיזה מחיר משתלם לי לקחת יועץ משכנתאות?

המחירים של יועצי המשכנתאות וספציפית בצפת עשויים להשתנות, בין אלפי שקלים לעד הטווח סביב העשר אלף שקלים. המחיר לא תמיד יעיד על איכות היועץ והשירות שתקבלו בפועל. גם לא כל עסקת משכנתא מצריכה סיוע יקר של יועץ משכנתא.

במקרים מסוימים בהחלט ניתן להיעזר בעזרה מינימליסטית שלא מצריכה תשלום יקר. ובכל זאת, כיצד עלינו לבחור את יועץ המשכנתאות שלנו?

 

שני טיפים לבחירת יועץ משכנתאות בצפת

  1. תחפשו אחר ביקורות והמלצות, ניתן למצוא באינטרנט אך היינו ממליצים לסמוך יותר על חברים ומשפחה שאתם מאמינים שהם יודעים על מה הם מדברים וכי אכן ניתן לסמוך על מילתם
  2. לא צריך הסמכה בשביל להיות יועץ משכנתאות. אתה כרגע יכול להיות אחד כזה. תוודאו מה ההשכלה האקדמית או הניסיון המקצועי של יועץ המשכנתאות.

 

לסיכום

אז אם אין לכם זמן, אנרגיה או בכללי רצון להתעסק ולהסתבך בתהליך המשכנתא אז יועץ משכנתאות פרטי מצפת בהחלט עשוי להיות הפתרון עבורכם.

תעשו שיעורי בית, ישנם המון אתרים המכילים מאגרי מידע על יועצי משכנתאות מצפת ואף מדרגים אותם ומכילים ביקורות. תעשו מחקר שוק כמו שצריך ולכו תמצאו לכם יועץ משכנתאות בצפת שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו