הלוואה (משכנתא) לכל מטרה – כל מה שכדאי לדעת

תוכן עניינים

הלוואות לכל מטרה דרך המשכנתא זה נושא פופולרי במיוחד בקרב לוקחי המשכנתאות. הלוואה לכל מטרה היא סוג של הלוואה שניתן להשתמש בה כמעט לכל דבר. זהו אחד מסוגי ההלוואות הנפוצים ביותר הקיימים כיום. הלוואה היא הסכם ממון שבו המלווה מספק כסף ללווה. הלווה מסכים להחזיר למלווה, בדרך כלל עם ריבית. הלוואה אישית היא סוג של הלוואה הניתנת לאדם פרטי לשימושו האישי. הלוואות אישיות משמשות בדרך כלל לרכישות גדולות כמו שיפוץ בתים, חתונות או אפילו פתיחת עסק. הלוואה לכל מטרה היא הלוואה שניתן להשתמש בה לכל מטרה. הלוואה מסוג זה היא הגמישה והפופולרית ביותר בקרב הצרכנים. במאמר תקראו על מהי הלוואה לכל מטרה? מה היתרונות והחסרונות שלה? וכמה זה עולה? המשיכו לקרוא

מהי הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה זו הלוואה שמבחינת הבקשה שלנו מהגוף נותן האשראי היא לא מוגדרת לפעילות ספציפית, כשמה כן היא, לכל מטרה. ולכל מקרה שרוצים לקבל סכום כסף גדול באופן מידי.

מתי מבקשים הלוואה לכל מטרה?

הלוואה לכל מטרה מבקשים בדרך כלל כאשר אנחנו רוצים את הכסף לכיסוי חוב מסוים, עבור הוצאה חד פעמית גבוהה שיש לנו וגם לרכישת רכב או ביצוע שיפוץ בדירה. את המשכנתא לוקחים מהבנק לטובת רכישת נכס, אבל אם רוצים לשפץ את הנכס? צריך להשקיע הון עצמי או לקבל הלוואה מהבנק, זו תהיה הלוואה לכל מטרה.

כמו כן, כשיש חוסר בהון עצמי הנדרש בשביל לקחת את המשכנתא, כשר יש פער תזרימי שרוצים לפתור, כשיש חובות גדולים שרוצים להקטין את גובה הריבית שלהם, כאשר רוצים לעשות איחוד הלוואות (אם יש לאדם הרבה הלוואות בריביות שונות וגבוהות ולתקופות קצרות, זאת אומרת שתזרים ההחזר גבוה, לפעמים הוא יכול לעשות איחוד של הלוואות באמצעות הלוואה לכל מטרה. מה שמהווה לבנק את הביטחון זה יכולת ההחזר של הלקוח וגם הנכס משמש כביטחון ואז הלוואה לכל מטרה יכולה להוזיל את העלויות.

מה היתרונות של הלוואה לכל מטרה לעומת הלוואה רגילה מהבנק?

למשכנתא לכל מטרה יש יתרונות על פני הלוואות “רגילות”:

  1. החזר נוח: ניתן לפרוס אותה להרבה יותר שנים מאשר הלוואה רגילה.
  2. הריביות שלה בדרך כלל זולות יותר מהלוואה רגילה.
  3. דירה ממושכנת היא לרוב הביטחון לבנק – לכן אפשר לקחת סכומים גבוהים יחסית להלוואות רגילות.

מה החסרונות של הלוואה לכל מטרה דרך המשכנתא?

למשכנתא לכל מטרה יש גם חסרונות, בהשוואה להלוואות רגילות:

  1. תהליך מסורבל שדורש הרבה בירוקרטיה: בגלל השעבוד של הנכס, הצורך בשמאות וכו’.
  2. חלוקה בין מסלולים: לא ניתן לבחור רק במסלול פריים.

כמה אפשר לקחת?

עד 50% מערך הנכס הממושכן, כהלוואה לכל מטרה.

מה הריבית על הלוואה לכל מטרה?

הריביות שניתנות להלוואה לכל מטרה גבוהות משמעותית לעומת משכנתא לדיור. כמובן שהריבית משתנה בין האנשים, לפי מצבים, הערכת שווי הנכס וכו’. הריבית גבוהה מכיוון שמדובר בסכום כסף שאינו זניח ומבחינת הבנק הוא לוקח סיכון ולכן מתמחר אותו גבוה יחסית.

הלוואה לכל מטרה דרך המשכנתא – סיכום והמלצות

הלוואה לכל מטרה דרך המשכנתא היא אופציה חשובה להרבה מאד אנשים. יחד עם זאת, כדאי לשקול טוב ובכובד ראש האם לקחת הלוואה זו ואף להתייעץ עם יועץ משכנתאות מיומן. אל תקבלו החלטות כאלו בעצמכם מבלי שבדקתם את מכלול האפשרויות ללקיחת הלוואה ולמחזור משכנתא ומבלי שהתמקחתם על גובה הריבית. יועצי המשכנתאות של משכנתא טיל עומדים לשירותכם ויתנו לכם את העצה המקצועית ביותר המותאמת למצבכם האישי והכלכלי.

לקביעת פגישה בנושא הלוואה לכל מטרה (משכנתא), חייגו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו