חברת ייעוץ משכנתאות – כל מה שכדאי לדעת

תוכן עניינים

בתחום של ייעוץ משכנתאות קיימת תחרות רבה. מאמר זה יספק לכם את המידע הדרוש לצורך בחירת חברת ייעוץ משכנתאות, כולל יתרונות וחסרונות. כמו כן, נעמוד על ההבדלים שבין יועצי משכנתאות פרטיים לבין יועצי משכנתאות מטעם הבנק וכיצד להתנהל נכון מול יועץ המשכנתא שלכם. אין ספק שלקיחת משכנתא זהו אחד הדברים הכי משמעותיים ורגישים שתעשו בימי חייכם. לכן, לפני חתימה על הסכם משכנתא, כדאי לבדוק טוב, עם איזו חברה עוברים את תהליך נטילת המשכנתא.

חברת ייעוץ משכנתאות – המדריך לנוטלי המשכנתאות

לאחרונה גובר הביקוש למשכנתאות ולכן השוק נעשה תחרותי יותר, במיוחד לאור הרפורמה שמשרד האוצר עשה לאחרונה בתחום המשכנתאות והפחתת מס הרכישה. נוסף לכך, בתקופה האחרונה קורים בכלכלה שינויים נרחבים שמשפיעים בעיקר על נוטלי המשכנתאות. הבולט שבהם הוא העלאת הריבית על-ידי בנק ישראל. הוא העלה את הריבית מספר פעמים (וזה עדין לא הסוף). לכן לווים שלקחו משכנתא בריבית פריים והיו חשופים להשפעות עליית הריבית, בוחנים תהליך של מחזור משכנתא שיאפשר להם לשנות את התמהיל.

קיימות כיום אלפי חברות לייעוץ משכנתאות שמספקות שירותי ייעוץ ללווים, לקוחות רבים אינם בקיאים בתחום הפיננסי ומתקשים לבנות בעצמם תמהיל משכנתא נכון עבורם. לצורך כך אנחנו כאן, יועצי המשכנתאות של משכנתא טיל, יעניקו לכם ייעוץ משכנתא מקצועי מותאם אישית. יועץ משכנתאות מקצועי מטעם החברה ייפגש את הלווים, ויעזור לבחור את מסלול המשכנתא המתאים במיוחד לצרכים השונים, תוך התחשבות בתנודות הכלכליות וצפי עליית הריבית בענף המשכנתאות.

חברת ייעוץ משכנתאות - כל מה שכדאי לדעת
חברת ייעוץ משכנתאות – כל מה שכדאי לדעת

מהו יועץ משכנתאות?

יועצי משכנתאות הינם בעלי מקצוע מורשים המוסמכים לתת ייעוץ ושירותים בתחום המשכנתאות למגורים. הם עוזרים ללקוחותיהם בתהליך קבלת הלוואה לרכישת דירה או מימון לדירה קיימת. הם גם יכולים לעזור למצוא את הלוואת המשכנתא הטובה ביותר, בהתבסס על המצב הפיננסי והיסטוריית האשראי שלכם. יועץ משכנתאות טוב צריך להיות בעל ידע נרחב בענף המשכנתאות, לרבות תנאי השוק, תעריפים, ריביות ותקנות. לפיכך, יועץ משכנתאות מומלץ מספק ייעוץ לגבי משכנתאות ועוזר ללווים, למצוא את המשכנתא הטובה ביותר עבור הצרכים שלהם.

יחד עם זאת, עולה השאלה, כיצד אפשר לסמוך על יועץ משכנתאות פרטי? איך יודעים האם הוא באמת אמין ומקצועי? לצורך כך יש מספר בדיקות שכדאי לבצע בכדי שבאמת תקבלו ייעוץ משכנתאות ברמה גבוהה. ראשית כדאי לערוך סקר שוק, לבדוק מה מציעה החברה לייעוץ משכנתאות, לקרוא באתר האינטרנט ולהתרשם. מומלץ גם לחייג אלינו או להשאיר פרטים ונציג של משכנתא טיל יחזור אליכם עם הצעת מחיר.

חברת ייעוץ משכנתאות – שאלות ותשובות

איך לבחור חברה לייעוץ משכנתאות?

חברת ייעוץ משכנתאות יכולה לסייע לכם בתהליך קבלת המשכנתא. יועצי המשכנתאות שלנו ימצאו את שיעורי המשכנתא הטובים ביותר שתוכלו לקבל. לחברות ייעוץ משכנתאות יש הרבה שירותים להציע: לדוגמה, הם יכולים לעזור לך למצוא עסקה טובה על הבית שלך או שהם יכולים לעזור לך למחזר את המשכנתא. יועצי משכנתאות עובדים עם המלווים, כדי לוודא שהכל יעבור בצורה חלקה. הם יספקו ייעוץ והכוונה לאורך כל התהליך. הדבר החשוב ביותר בהעסקת יועץ משכנתאות הוא לדעת איזה סוג של שירותים הם מציעים ללקוחות שלהם כדי שתדעו אם הם מתאימים או לא מתאימים לצורך.

מה החיסכון בפנייה לחברת ייעוץ משכנתאות?

פניה לחברת ייעוץ משכנתאות חוסכת המון זמן, כסף והתרוצצות בין הבנקים וגופי האשראי. יועץ משכנתאות מקצועי יבדוק עבורכם מהם תנאי המשכנתא הטובים ביותר. זה חוסך הרבה כאב ראש ואת הצורך לעסוק בחישובים מורכבים. בנוסף, ניסיונו של יועץ המשכנתאות בתחום הפיננסי והיכרותו המעמיקה עם הגורמים הרלוונטיים יעזרו לכם לחסוך מאות אלפי שקלים בתהליך נטילת המשכנתא.

האם כדאי לבחור יועץ משכנתאות פרטי או מטעם הבנק?

יועץ משכנתאות פרטי מספק ייעוץ משכנתאות מותאם אישית, באופן אובייקטיבי. בעוד יועץ משכנתאות מטעם הבנק, אינו אובייקטיבי והוא מייצג את טובת הבנק. לפיכך, בנק יציע רק ייעוץ לגבי סוג הלוואה שהוא מציע, מה הריבית, המסלולים והתמהיל שמתאים לו, להציע ללווה. כך שאם אתם מחפשים לרכוש בית, יועץ משכנתאות מטעם חברה פרטית, היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם, מכיוון שיועצי משכנתאות פרטיים, יכולים להציע ייעוץ לגבי איזה סוג הלוואה כדאי ומה צפוי להיות ההחזר החודשי.

מהם התנאים בהם ניתנת משכנתא?

בדרך כלל משכנתא ניתנת לתקופה של עד 30 שנה, בתמורה למשכון הבית ולריבית. החובה שחלה על הלווה, היא להחזיר בכל חודש תשלום יחסי שנקרא תשלום החזר משכנתא. לאחר סיום תשלום המשכנתא, החוב מול הבנק מסתיים ומוסר המשכון על הדירה.

מאילו גופים אפשר לקחת משכנתא?

ישנם גופים בנקיים וגופים חוץ בנקאיים שמספקים משכנתא. משכנתא חוץ בנקאית ניתן לקחת מגופים כמו: הראל ביטוח ופיננסים, מימון ישיר, כלל משכנתאות ועוד. מומלץ לבחון האם במקרה שלכם עדיף לקחת משכנתא בנקאית או חוץ בנקאית. ישנם יתרונות וחסרונות לכל גוף.

אודות יועצי המשכנתאות של משכנתא טיל

משכנתא טיל מציעה מגוון שירותי ייעוץ וליווי בשלב נטילת המשכנתא. חשוב לנו לעזור לכם לבחור את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר עבורכם, בתמהיל הכי מתאים. כך שתוכלו לעמוד בהחזר החודשי מבלי שיחנוק לכם את תזרים המזומנים החודשי ומבלי שתיכנסו לחריגות. אז אם אתם מתלבטים באיזו חברת ייעוץ משכנתאות לבחור, בהחלט מומלץ לבחור בחברה שתייצר לכם את החיסכון המקסימלי.

לקבלת ייעוץ משכנתאות, חייגו אלינו עכשיו למספר המופיע בראש העמוד או השאירו פרטים.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו