תוכנה לייעוץ משכנתאות – wise

תוכן עניינים
wise - תוכנה לייעוץ משכנתאות
wise – תוכנה לייעוץ משכנתאות

תוכנה לייעוץ משכנתאות – wise הינה תוכנה המציעה את אחד מהשירותים המתקדמים ביותר בשוק לחישוב החזר המשכנתא שלכם או של הלקוחות שלכם. באמצעות התוכנה תוכלו לחשב ולבצע תכנון של תמהיל המשכנתא, להפיק דו"חות סימולציה ובנוסף, דו"ח בקשת משכנתא. בנוסף, ניתן באמצעות התוכנה להשוות בין סוגים שונים של משכנתאות ולנהל את כלל תיקי הלקוחות.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

מהי משכנתא

משכנתא היא הלוואה אותה ניתן לקבל מהבנק בתמורה לשעבוד הדירה אותה ברצונכם לשפץ או לרכוש. הלוואת המשכנתא כוללת בתוכה את המרכיבים הבאים:

  • קרן – הקרן היא סכום ההלוואה המקורי אותו הבנק מוכן לתת ללווה על מנת שזה יוכל לרכוש או לשפץ את הדירה המבוקשת. בהתאם למסלול אותו יבחר הלווה, הקרן תהיה צמודה למדד מחירים לצרכן, למדד אחר או שלא תוצמד כלל ורק תישא ריבית. את הקרן הלווה יחזיר לאורך שנים רבות לפי שיטת החזר המשכנתא. במסלולים מסוימים תחזירו את הקרן בתקופה קצרה יותר ובאחרים ארוכה יותר.
  • ריבית – בכל חודש תצטבר ריבית על הקרן, יש ריבית משתנה, קבועה או פריים כאשר שיעורי הריבית נקבעים על פי פרמטרים שונים. ככל שהריבית על הקרן תהיה גבוהה יותר, כך סכום ההחזר לבנק יגדל.
  • תקופת ההחזר – בעת לקיחת המשכנתא מהבנק על הלווה והבנק לסכם בתוך כמה זמן יחזיר הלווה את ההלוואה וזאת בהתאם ליכולתו הפיננסית.
  • החזר חודשי – ההחזר החודשי יורכב מתשלום הקרן והריביות על פי המסלול הנבחר על ידי הלווה והבנק.
  • לוח סילוקין – הוא הלוח באמצעותו יחושבו תשלומי ההחזר החודשי של ההלוואה.
  • הצמדה למדד – מסלולים שונים צמודים למדד המחירים לצרכן, ככל שמדד זה יעלה כך מסלולים אלו יתייקרו.
  • ביטוח משכנתא – על מנת לקבל את המשכנתא מהבנק יידרש מהלווה לרכוש ביטוח חיים, ביטוח זה נועד להגן על הבנקים במקרה ויקרה משהו ללווה במהלך ההלוואה. בנוסף, יידרש הלקוח לרכוש גם ביטוח מבנה אשר יגן על הבנק במקרה ויתרחש נזק לרכוש.

 

יועץ משכנתאות

תפקידו של יועץ המשכנתאות הינו ללוות את הלווה המעוניין לקחת הלוואת משכנתא מהבנק מול כלל הגופים הרלוונטיים הקשורים לקבלת ההלוואה. בניגוד ליועץ משכנתאות נציג הבנק, יועץ משכנתאות עצמאי בתפקידו ייעץ ללקוח שלו ללא כפיפות ועמידה ביעדים אליהם נדרש היועץ העובד מטעם הבנק.

 

למה צריך להשתמש בתוכנה לייעוץ משכנתאות

במציאות הטכנולוגית של היום, שימוש בטכנולוגיה כחלק מהתנהלות עסקית היא בגדר חובה. הטכנולוגיה מאפשרת לבצע חישובים מסובכים ומדויקים שיביאו תוצאות טובות ורווחיות. כאשר משתמשים בתוכנה לייעוץ משכנתאות – wise מעבר לחשיבות הטכנולוגית שהיא טומנת בחובה ולאופן בו היא תקל על יועצי המשכנתאות והיתרונות ללקוחות, כדאי לדעת כי אחד מהדברים החשובים ביותר אותו התכנה מציעה הוא אבטחת מידע מצוינת.

 

Wise – תוכנה לייעוץ משכנתאות

תוכנה לייעוץ משכנתאות – wise מציעה לכם שירות באמצעותו תוכלו לבצע חישובים ותכנונים של תמהילי משכנתא, לבצע הפקת דו"ח בקשת המשכנתא ודו"חות סימולציה. בנוסף, באמצעות התוכנה תוכלו לבצע השוואה בין המשכנתאות השונות ולנהל את כלל תיקי הלקוחות.

נקודה נוספת נוגעת לכך שיועצי משכנתאות המשתמשים במשכנתא צריכים להיות מעודכנים באופן תמידי בשינויי המדדים והריביות, התוכנה מאפשרת להיות מעודכנים באופן ישיר בכל שינוי המתרחש. כמובן שדבר זה יתרום לאמינות העבודה והתוצאות אותם יפיקו היועצים.

 

מה תוכלו למצוא בתוכנה?

בתוכנה לייעוץ משכנתאות – wise תמצאו ריכוז של מידע הרלוונטי לעבודתכם. המשמעות של כלל המידע הוא כי העסק שלכם יעבוד בצורה טובה ויעילה הרבה יותר מכל כלי אחר. בנוסף לדוחות והטפסים שהוזכרו, קיימת בתוכנה מערכת מעקב אחרי חתימות.

דבר זה מאפשר ליועץ המשכנתא לשמור טפסים דיגיטליים אשר נחתמו על ידי הלקוחות ומעקב אחרי סטטוס החתימה שלהם. בנוסף, באפשרות היועץ גם לבצע העלאת טפסים באופן ישיר לתוכנה ולהעביר ללקוחות באופן ישיר. בצורה זו מתבטלת עבודת הניירת והטרחה למול הלקוח ונחסך זמן וכסף הן ליועץ והן ללקוח.

 

האם אפשר להריץ בתוכנה סימולציה?

באמצעות תוכנה לייעוץ משכנתאות – wise ניתן ליצור דו"חות המשקפים סימולציה המיועדות ללקוח במספר לחיצות כפתור פשוטות. בנוסף, ניתן ליצור דו"חות בקשת משכנתא המיועדים לבנקים וכוללים בתוכם את כלל הנתונים שהנדרשים לאישור בקשת המשכנתא.

באפשרותו של כל לקוח לצפות בטבלה מותאמת אישית בה באפשרותו לראות את הסטטוס שלו ולעקוב אחרי העבודה וההתקדמות. דבר זה משפר את ממשק העבודה מול היועץ למול הלקוח.

 

מערכת ניהול משימות

מעבר לסיוע של תוכנה לייעוץ משכנתאות – wise בהתנהלות היועץ מול הבנק ולקוחותיו היא גם מאפשרת לו לשמור ולהתנהל באופן מסודר ויעיל ברמת העבודה והתפוקה האישית שלו. בתוך התוכנה הוא ימצא מערכת משימות אתה הוא יוכל לעקוב אחרי כל משימותיו ממוינות ללקוחות השונים תוך קבלת התראות בעת הצורך.

בנוסף, יוכל יועץ המשכנתא לנהל את לו"ז הפגישות שלו באמצעות התוכנה ולעקוב אחרי שכר הטרחה אותו הוא צריך לקבל.

כן, בתוכנה יש מערכת ימי הולדת שמאפשרת ליועץ לעקוב אחרי ימי ההולדת של לקוחותיו ולחזק את הקשר האישי.

כן, לא ניתן להתחייב להחזר חודשי בסכום העולה על 30% מגובה השכר החודשי של הלווה.

במידה ומעוניינים לבצע פירעון מוקדם של ההלוואה תידרשו לשלם באופן חד פעמי עמלה תפעולית על חישוב סכום הפירעון המוקדם של ההלוואה.

כן, יש לבקש את אישורו של הבנק המלווה ולאחר מכן ניתן לקחת הפסקה זמנית מההחזרים. כמובן שההחזרים לא יבוטלו אלא תנאי ההלוואה יגדלו ותקופת ההחזר והריביות יגדלו.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
מחשבוני משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה לטמון בחובה חוסר וודאות ובלבול בעקבות המסלולים השונים, סכומי ההחזר והריביות השונות המצטברות לאורך השנים. על מנת

קרא עוד »
מילון משכנתא

לקיחת משכנתא טומנת בחובה עולם שלם של מושגים אותם כדאי להכיר. לכן, אספנו לכם מספר מושגים מרכזיים בהם סביר להניח

קרא עוד »
שתפו אותנו