יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות

תוכן עניינים
יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות
יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות

תהליך קניית דירה הוא תהליך ארוך, המלא בבירוקרטיות שונות והכי חשוב הוא הליך יקר. נוסף לעלות הדירה עצמה ישנן הוצאות נלוות רבות אשר עשויות להגדיל את ההוצאות משמעותית. אחת ההוצאות הללו הינה יועץ משכנתאות ולעומת הוצאות אחרות שהן בגדר חובה (כמו דמי פתיחת תיק בבנק או תשלום לנוטריון), כאן מדובר על שירות שהוא בגדר המומלץ, אך יש מי שבהחלט יכול להסתדר בלי.

אז למה צריך יועץ משכנתאות ואיך לדעת לבחור יועץ משכנתאות נכון?

 

רוצים לקבל משכנתא בשביל הדירה שלכם?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

יועץ משכנתא במודיעין-מכבים-רעות – מומחה חשוב או סתם ספין לקבלת כסף?

המקצוע יועץ משכנתאות הינו מקצוע חדש יחסית, אשר הגיע לעולמנו עם הצורך להבין ולחסוך כסף בעת לקיחת ההלוואה המשמעותית ביותר שמשק בית יידרש לה.

משכנתא הינה הלוואה מורכבת, יש לכך שתי סיבות שהן גם המאפיינים העיקריים של המשכנתא. המדובר בפועל באורך ההלוואה, אשר יכול להגיע לפריסה של עד 30 שנים וגם על גודל ההלוואה אשר יכולה להגיע ליותר ממיליון שקלים.

המשכנתא מחולקת למספר הלוואות קטנות יותר הנקראות מסלולי משכנתא שלכל אחת מהן יש ריביות שונות (שעשויות להיות קבועות או משתנות לאורך שנות המשכנתא) והצמדה (המשכנתא עשויה להיות צמודה לממד המחירים לצרכן או למטבע חוץ מסוים). כל אחד מהפרמטרים הללו עשוי להשתנות פעם בחודש, שנה או מספר שנים, בהתאם לפרמטר ולחוזה מול הבנק.

למי שמרגיש שהוא הלך לאיבוד רק מקריאת הפסקאות האחרונות, אתם לא לבד. משכנתא היא הלוואה מסובכת ובדיוק כדי להקטין את הסיבוך, להסביר וגם להתמקח ולקבל ריביות ותנאים טובים קיים יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות.

 

האם אפשר להסתדר ללא יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות?

בעיקרון אפשר, אין שום חובה בחוק המחייבת שימוש בשירותיו של יועץ משכנתאות. אך, יש המלצה גדולה לעשות כן. ישנם מקרים בהם יועץ משכנתאות עשוי להיות הוצאה מיותרת, למשל אם ההלוואה שלכם נמוכה יחסית או במידה ויש לכם ידע או יכולת וזמן לרכוש ידע באופן מספק אודות המסלולים השונים, הריביות בשוק והצפי לשינויים.

כמו כן, חשוב מאוד לזכור שאחד התפקדים של יועץ המשכנתאות במודיעין-מכבים-רעות הוא להתמקח ולעשות סקר שוק בין הבנקים השונים (דבר שלוקח לא מעט זמן). אך, אם אין ביכולתכם או ברצונכם זמן ומשאבים להשקיע בחיפוש ולמידה ואם ההלוואה המתוכננת שלכם היא מעל 500 אלף שקלים, מומלץ מאוד לקחת יועץ משכנתאות.

 

אל תתפשרו – בחרו יועץ מומחה

ישנם מקרים רבים בהם המשכנתא אינה מוגדרת כמשכנתא פשוטה, אלא אתם מוגדרים כלקוחות מסובכים. מקרים כאלו הם רחבים מאוד והם יכולים להתרחש בשל סיבות רבות למשל, גיל לוקחי המשכנתא, סוג הנכס, מצב כלכלי ועוד.

קודם כל חשוב מאוד לבחור יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות שהוא מומחה בתחום, בעל ניסיון של שנים, ידע רחב ויכולת מיקוח מול הבנקים השונים. אך נוסף לכך, עליכם לשים לב שבמקרים מסובכים חשוב שיועץ המשכנתאות יהיה מומחה באופן הטיפול במקרה הספציפי שלכם.

כדוגמה, אם אתם רוכשים דירה בקבוצת רכישה, לקיחת המשכנתא הינה שונה ב-180 מעלות מזו של מי שרוכש דירה מקבלן. כמו כן, אם אתם עשויים להידחות על ידי הבנק, בשל הכנסות לא מספיקות, פשיטת רגל או חובות בהוצאה לפועל חשוב מאוד שיועץ המשכנתאות ידע לטפל בדיוק בסוגיות אלו ועל כך אסור להתפשר.

 

מהו תפקידו של יועץ משכנתא במודיעין-מכבים-רעות?

ליועץ המשכנתאות במודיעין-מכבים-רעות ישנם 3 תפקידים עיקריים, הראשון הוא בניית תמהיל המשכנתא המותאם ספציפית לצרכים, להכנסות בהווה ולהכנסות עתידיות אפשריות שלכם. תמהיל המשכנתא צפוי ללוות אתכם בעשרות השנים הקרובות והוא יגדיר את השינויים בהחזר החודשי ובהחזר הכללי. לכן, על יועץ המשכנתאות להבין את האופי האישי והכלכלי שלכם ולבנות יחד איתכם את התמהיל הטוב ביותר עבורכם.

התפקיד השני של יועץ המשכנתאות הוא להתמקח. הבנקים, כמו כל גוף רווחי אחר, רוצה להרוויח. אך, הוא גם נמצא בתחרות מול בנקים אחרים. לכן, חשוב מאוד שיועץ המשכנתאות יתמקח מול הבנקים השונים וייתן לכם את הריביות והתנאים הטובים ביותר שניתן להשיג.

 

יועץ משכנתאות – גם בשלב מחזור המשכנתא

אחד האפשרויות שאנשים שוכחים מקיומה או מפחדים ליישם אותה, הינה מחזור משכנתא. מדובר בהליך בו מחזירים בבאת אחת את כל המשכנתא או את חלקה, לעיתים עם תוספת של קנס. ולוקחים משכנתא חדשה על הסכום הדרוש.

בדרך כלל שווה למחזר משכנתא בכמה מצבים, הראשון הוא אם המצב הכלכלי שלכם השתנה משמעותית ולכן תוכלו לקבל תנאים משתלמים יותר או לקצר את אורך המשכנתא. השני הינו מצב בו אתם רוכשים דירה חדשה ורוצים להעביר את המשכנתא עליה.

כמובן שקיימים מצבים ומקרים אחרים. בכל מקרה חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ משכנתאות במודיעין-מכבים-רעות. יועץ בשלב הזה צריך לכלול את האם המחזור משתלם לכם וכיצד לבצע את המחזור באופן הטוב ביותר ובתנאים הטובים ביותר.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
יועץ משכנתאות באלעד

ייעוץ משכנתאות הוא אחד מהמקצועות החדשים אשר התפתח בעשורים האחרונים. המטרה של יועצי המשכנתאות היא לעזור ללקוחותיהם לקבל את הצעת

קרא עוד »
שתפו אותנו