למה חשוב להתייעץ עם רואה חשבון לפני לקיחת משכנתא

תוכן עניינים
למה חשוב להתייעץ עם רואה חשבון לפני לקיחת משכנתא
למה חשוב להתייעץ עם רואה חשבון לפני לקיחת משכנתא

רבים בעולם בכלל ובישראל בפרט נוטלים משכנתאות – זאת משום העובדה שלא לרבים יש את היכולת לרכוש דירה בישראל באמצעות ממון אישי בלבד ולכן, נאלצים להסתייע בשירותיו של הבנק שמציע הלוואה תמורת שעבוד הנכס עד שתוחזר – משכנתא. הלכה למשה, לקיחת משכנתא היא צעד חשוב מאוד בחיינו ועל כן, רצוי שיתבצע באופן המקצועי ביותר ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, ביניהם רואי חשבון.

 

לקיחת משכנתא – הליך מרכזי וחשוב בחייו של אדם

לקיחת משכנתא היא תהליך בעל השלכות גורליות ורציניות הן עבור הלוקח את המשכנתא והן עבור בני משפחתו – בן הזוג וילדיהם. לפני שלוקחים משכנתא, עליכם להיות מיודעים באשר לכל האופציות וכלל המשמעויות הנלוות ללקיחת משכנתא – אדם הלוקח משכנתא כאשר אינו מדוע לכל הרכיבים החשובים והמהותיים בה, שם את עצמו ואת משפחתו בסיכון פיננסי רב יותר.

הלכה למעשה, תחום המשכנתאות אינו מדע טילים, אך גם לא פשוט ביותר להבנה ויש להעמיק בו באופן הראוי – שכן תחום המשכנתאות כולל מושגים רבים והמון פעולות אותן יש, לכל הפחות, להכיר.

 

רוצים לקבל משכנתא אבל לא יודעים כיצד לפעול?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

קבלת ייעוץ משכנתאות – מדוע?

כאמור לעיל, לקיחת משכנתא הינה הליך מרכזי וחשוב ביותר בחייו של אדם שאליו יש להתכונן, לחקור אותו ולהעמיק בו טרם הבחירה בו בכלל ובחירה במי מהגורמים הממנים השונים בפרט.

כתוצאה מכך, רבים מעדיפים להוריד את העול הרב הכרוך בנטילת משכנתא מכתפיהם ולקבל ייעוץ מקצועי מרואה חשבון הבקיא בתחום המשכנתאות אשר יוכל לשפוך אור רב יותר על התהליך ולהתאים אותו אל מבקש המשכנתא – כך, הסיכוי כי תתבצע טעות שתגרום לסחרור פיננסי עבור לוקח המשכנתא ומשפחתו תפחת משמעותית.

 

מה היתרון בקבלת ייעוץ משכנתאות

אדם מקצועי ומנוסה בתחום המשכנתאות עשוי לחסוך לכם כספים רבים בעת לקיחת המשכנתא. חיסכון זה מתבטא, בדרך כלל, בהשגת תנאי הלוואת משכנתא טובים – בין היתר, ריביות נמוכות יותר שבעתיד יתגלמו לפחות כסף אותו תשלמו לבנק בעד ההלוואה. כמו כן, יועץ המשכנתאות יפחית את כמות הבירוקרטיה איתה תצטרכו להתמודד וכפועל יוצא, יחסוך לכם המון זמן ויהפוך את תהליך לקיחת המשכנתא למעט פחות קשה.

 

מי מוסמך לתת לכם ייעוץ?

במדינת ישראל, הלכה למעשה, מוסמכים לתת לכם ייעוץ ללקיחת משכנתא רק אנשים שעברו קורס משכנתאות. בפועל, מדובר בכלכלנים, מתווכים, עובדי בנקים וכמובן, רואי חשבון.

 

בחרו יועץ מקצועי ומנוסה

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, בחרו יועץ משכנתאות בעל ניסיון אשר משדר מקצועיות, שכן ייעוצו עשוי להיות הרה גורל עבור המשך חייכם בפרט וחיי משפחתכם בכלל.

 

מה היתרון בקבלת ייעוץ מרואה חשבון

רואה חשבון הוא אדם שלמד שנים רבות, עבר הסמכה ייעודית וייחודית אשר בקיא בעולם הפיננסים והעסקים. הלכה למעשה,  מדובר באדם מלומד שתחום הפיננסים הוא חלק ממנו. יתרה מכך, ואולי אחד האלמנטים המכריעים באשר ליתרונו של רואה החשבון, הוא היעדר הקשר והמחויבת שלו למי מהבנקים או כל גורם מממן אחר אשר נותן משכנתאות ללקוחות כאלה ואחרים.

הלכה למעשה, רואה החשבון רואה לנגד עיניו את טובת הלקוח שלו בלבד ואינו מושפע מאינטרסים חיצוניים כאלה ואחרים.

 

רואה חשבון ומשכנתא מאושרת

ליועץ משכנתאות בכלל ורואה חשבון בפרט אין דרך כלשהי להבטיח כי המשכנתא שלכם תאושר, כל שהוא יכול לעשות במסגרת עבודתו המקצועית הוא להעריך מה הסיכוי שהמשכנתא שלכם תאושר על ידי הבנק או כל גורם מממן אחר – זאת, על בסיס יכולתכם הפיננסית. יחד עם זאת, רואה החשבון יכול לדעת בקירוב רב מהו מסלול המשכנתא האידיאלי עבורכם בהתחשב במצבכם הפיננסי ושאיפותיכם.

 

מקסום הסיכוי שתקבלו משכנתא

אמנם רואה החשבון או כל יועץ משכנתאות אחר אינכם יכולים להבטיח, במאת האחוזים, שתאושר לכם משכנתא על ידי הבנק או כל גוף מממן אחר, אך הוא יוכל להגדיל את הסיכויים הללו כמה שאפשר וניתן זאת על בסיס ניסיונו, מקצועיותו ואף לעתים, הקשרים לו יש בגוף המממן.

 

האם כדאי לקחת ייעוץ משכנתאות מרואה חשבון?

התשובה היא כן, לקיחת משכנתא היא הליך לא פשוט ולעתים מורכב מאוד שדורש מיומנות וידע רב. רואי חשבון הם אנשים מקצועיים בעלי מקצוע פיננסי אשר מכירים את העולם הפיננסי והעסקי בעלי שנות לימוד רבות מאחוריהם – כאשר הם מתמחים בעולם המשכנתאות, דעו לכם שאתם עתידים לקבל ייעוץ שכמעט ואין שני לו.

 

האם לקיחת משכנתא היא הליך מורכב?

לקיחת משכנתא היא לכל הפחות, הליך שאינו פשוט ולאנשים שונים תהיה מידת מורכבות שונה בעת התמודדות עם לקיחת משכנתא, כל שלחלקם תהיה מורכבת יותר ולחלקם פחות. יחד עם זאת, כולם צריכים להכיר את המושגים והפעולות השונות בעולם המשכנתאות כדי שיכולו להתמודד עם לקיחת משכנתא באופן יעיל. יתרה מכך, על לוקח המשכנתא לדעת כיצד ראוי ונכון לגשת אל הבנקים.

 

מה היתרון בקבלת ייעוץ בעת לקיחת משכנתא?

קבלת ייעוץ בעת לקיחת משכנתא מקטין את הסיכוי כי תעשו טעויות בתהליך, שכן תתנו את המשימה לאנשים שתחום המשכנתא הוא, הלכה למעשה, המקצוע בו הם עובדים. יתרה מכך, קבלת ייעוץ מיועץ משכנתאות בכלל ורואה חשבון בפרט, עשויה להגדיל את הסיכוי כי תאושר לכם משכנתא וכן להגדיל את הסיכוי שתקבלו משכנתא בתנאים טובים יותר מאשר אלו שהייתם מקבלים אילו הייתם לוקחים את המשכנתא לבדכם.

 

האם חייב לקבל ייעוץ בעת לקיחת משכנתא?

אינכם חייבים לקחת ייעוץ בעת לקיחת משכנתא, אך במידה ובחרתם שלא להסתייע בעזרתו של יעוץ משכנתאות בכלל ורואה חשבון בפרט, רצוי כי תוודאו שאתם מכירים את תחום המשכנתאות על בוריו, כך תקטינו את הסיכוי שתפגעו בעצמכם ובמשפחתכם בתחום הפיננסי.

 

פנו אלינו

חושבים לקחת משכנתא? פנו אלינו כדי לקבל ייעוץ בתחום המשכנתאות מטעם רואי החשבון המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו