מחשבון ביטוח משכנתא

תוכן עניינים
מחשבון ביטוח משכנתא
מחשבון ביטוח משכנתא

הגעתם לשלב בתהליך המשכנתא בו הסבירו לכם כי אתם חייבים במסגרת התהליך לבטח את עצמכם מפני מצב בו לא תוכלו או לא ישתלם לכם להחזיר את שארית המשכנתא. אז הגעתם לכאן, ואתם רוצים להתחיל לחפש איפה כדי לכם לעשות ביטוח, או איך זה עובד, מה העלויות הכרוכות בביטוח.

אנחנו שמחים להגיד לכם שהגעתם למקום הנכון, על כל השאלות הללו אנחנו נענה מיד:

 

ביטוח משכנתא – תקציר

אז קודם כל נתחיל מההתחלה, מה זה ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא ביטוח המורכב מביטוח מבנה וביטוח חיים שהבנק מחייב את לווי המשכנתא לקחת בשביל לוודא כי במקרים בהם המבנה ניזוק או אחד מהגורמים המבוטחים נפטר, הבנק יקבל את שארית המשכנתא והגורם המבוטח לא ייפגע כלכלית באורח אנוש.

ביטוח חיים המהווה חלק מביטוח המשכנתא, מבטח את כלל הגורמים המעורבים בלקיחת המשכנתא, בדרך כלל יהיה מדובר בזוג, כך במידה ואחד הלווים נפטר, הגורם המבוטח השני לא יצטרך להישאר עם החוב הנותר שישולם על ידי הביטוח.

את עלות ביטוח המשכנתא ניתן לחשב באמצעות מחשבון משכנתא, נפרט על כך בהמשך.

במידה ומדובר בלווה יחיד, מי שערב ללווה יהיה פטור מתשלום שארית המשכנתא עקב קיום הביטוח. ביטוח מבנה נועד למקרים בהם הדירה ניזוקה באורח מינורי או אנוש. הביטוח רלוונטי גם לנזקים קטנים שקרו בדירה, במידה והיית למשל דליפת נוזל מסוימת. במידה ונפרצה שריפה שפגעה בה באורח דרמטי, כאן הביטוח יהיה בהחלט לעזר ויכסה את העלויות הרלוונטיות.

 

רוצים לקבל משכנתא בתנאי אליפות?

חייגו עכשיו: 077-996-5636

 

מחשבון ביטוח משכנתא – כיצד זה עובד?

מחשבון ביטוח המשכנתא נועד לתת לכם, צרכני המשכנתאות, מידע ראשוני לגבי עלויות מחיר הביטוח חיים. מחשבוני ביטוח משכנתא מתרכזים בביטוח חיים במסגרת ביטוח משכנתא. פרמטרים שייכנסו למחשבון ביטוח משכנתא ייכללו את גיל המבוטח, מספר המבוטחים, האם המבוטח מעשן, סכום ההלוואה, סוג הריבית, שיעור הריבית ועוד פרמטרים שישתנו לפי מחשבון המשכנתא בו תשתמשו.

מחינת הסעיפים הבריאותיים, גיל והרגל עישון עשויים להיות גורמים שייקרו את גובה הביטוח החודשי שתצטרכו לשלם.

 

היכן ניתן למצוא מחשבון לביטוח משכנתא?

ישנם מספר מחשבוני משכנתא שניתן למצוא ברחבי האינטרנט, רובם המוחלט מהימנים ונותנים לפחות תמונה חלקית אם לא כמעט מדויקת לגבי מחירי הביטוח שתצטרכו לשלם אצל כל חברת ביטוח. בחיפוש מהיר בגוגל תוכלו למצוא מספר מחשבונים כאלו, ישנו מחשבון משכנתא המוצע מטעם משרד האוצר, מחשבון בעל אמינות שתספק לכם תמונת מצב טובה לגבי טווח המחירים המחכה לכם אצל כל חברת ביטוח

 

האם יש לסמוך על מחשבון ביטוח משכנתא?

ניתן לסמוך על מחשבון משכנתא אך רק במידה מסוימת, אין לקחת את התוצאות כאמת מוחלטת וכמובן רצוי שתאספו את המידע הרלוונטי שייתן לכם הקדמה וידע לקראת יצירת הקשר או הפגישה עם גורמי הביטוח הרלוונטיים. מבחינתכם, התוצאות הם להמחשה בלבד.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת על ביטוח משכנתא

  • במקרה של התאבדות הגורם המבטח פטור מתשלומי פיצוי.
  • ישנה התראה של 30 יום לפני פקיעת תוקף ביטוח המשכנתא.
  • ניתן לעבור בין חברות ביטוח.
  • במהלך הביטוח מצבכם הבריאותי עשוי להשתנות לטובה מה שיאפשר לכם לשפר את תנאי הפוליסה שלכם.
  • ביטוח משכנתא הוא חובה.
  • הבנק מציע לכם כחלק מתהליך המשכנתא לבטח את המשכנתא שלכם בעצמו.

 

איך לפעול כצרכן המחפש שירות בשוק ביטוח תחרותי

שוק ביטוח המשכנתאות בישראל רווי בחברות ביטוח המחפשות לבטח את המשכנתא שלכם, חלק רב מהם תוכלו למצוא בעת שימוש במחשבון משכנתא. התחרות הרבה בשוק ביטוח המשכנתאות באה לטובכם מכיוון שמשמעותה היא מחירים מוזלים מכמה סיבות: תחרות וניתוח סיכונים משתנה.

מחירי ביטוח החיים ישתנו בהתאם לשיטת ניתוח הסיכונים בה משתמשת החברה כאשר היא מחליטה על המחיר אותו היא תדרוש מלקוחות מסוימים למען ביטוח המשכנתא שלהם. מצד אחד חברת ביטוח עשויה להעריך אתכם כגורמי סיכון גבוה לביטוח ולכן תדרוש סכום רב, מצד שני חברה אחרת תראה בכם ובמצבכם הבריאותי כשגרתיים ותדרוש מכם תשלומים.

המשמעות היא שעליכם לבדוק ולמצות כמה שיותר אפשרויות העומדות בפניכם.

 

מחשבון ביטוח משכנתא – לאן ממשיכים מכאן?

למצוא מחשבון משכנתא לא תהווה בפניכם בעיה. שיקול הדעת האמיתי שתצטרכו לשקול הוא בסופו של דבר באיזה חברת ביטוח לבחור. ההיצע הגדול של חברות ביטוח בא לטובתכם מצד אחד כי יש תחרות משמע תנאי ביטוח טובים יותר במחירים מוזלים יותר. מצד שני הכמות הרבה של חברות ביטוח הופכת את ההחלטה שלכם למעט מורכבת יותר.

עד 2005 הייתם מחויבים לקחת את ביטוח המשכנתא שהבנק מציע לכם, כיום ניתן ואף מומלץ לבטח את עצמכם בחברת ביטוח פרטית. אז תבדקו את האפשרויות העומדות בפניכם, ראשית תמצאו מחשבון משכנתא הרלוונטי לצרכים שלכם, צרו קשר עם רשימה מצומצמת של חברות ביטוח לבירור המשך על מחיר ותנאי הביטוח ותסגרו את הביטוח המתאים ביותר עבורכם.

אנחנו מקווים שמצאתם כאן מידע בעל ערך ומאחלים לכם בהצלחה בהמשך!

ניתן למצוא מחשבוני משכנתא בשפע ברחבי האינטרנט, ישנו אחד ייעודי של משרד האוצר.

גילכם, הרגלי עישון, גובה ההלוואה, משך זמן ההלוואה, גובה הריבית, ריבית רגילה או משתנה. הפרמטרים משתנים בין המחשבונים.

מחשבוני המשכנתא מציעים חברות ביטוח שונות אך התוצאות ככל הנראה יכילו את החברות הגדולות והמוכרות במשק.

התשובה היא לא, בכל מקרה יש להתייעץ עם סוכן או חברת ביטוח מוסמכת להתייעצות בנוגע למחירי הביטוח במקר שלכם.

יועץ המשכנתאות שלנו
משכנתא טיל - לוגו

מחפשים ייעוץ משכנתאות?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בטיל.

כתבות נוספות בנושא
שתפו אותנו